تکنولوژی، علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب

دیوید مریل سیفتابل، مکعبهایی که فکر می کنند را به نمایش می گذارد

۷ آبان ۱۳۹۷

دیوید مریل دانشجوی دکتری MIT سیفتابل را به نمایش می گذارد – کاشی های رایانه ای به اندازه کلوچه که می توانید آنها را در دستهای خود روی هم بگذارید یا بُر بزنید. این اسباب بازی های آینده می توانند ریاضی کار کنند، موسیقی بنوازند و همچنین با دوستانشان صحبت کنند. آیا این مرحله بعدی …

دیوید مریل دانشجوی دکتری MIT سیفتابل را به نمایش می گذارد – کاشی های رایانه ای به اندازه کلوچه که می توانید آنها را در دستهای خود روی هم بگذارید یا بُر بزنید. این اسباب بازی های آینده می توانند ریاضی کار کنند، موسیقی بنوازند و همچنین با دوستانشان صحبت کنند. آیا این مرحله بعدی یادگیری است؟

0 دیدگاه برای “دیوید مریل سیفتابل، مکعبهایی که فکر می کنند را به نمایش می گذارد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “دیوید مریل سیفتابل، مکعبهایی که فکر می کنند را به نمایش می گذارد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

الهیات، دین و معنویت

“جولیا سوینی (خدا گفت: «ها!») پانزده دقیقه اول نمایش یک نفره «بی خیال خدا شدن» را که در سال ۲۰۰۶ اجرا کرده بود دو مرتبه اجرا می کند. یک روز دو مبلغ مذهبی جوان از فرقه مورمن در خانه اش را می زنند، مکالمه با آنها چنان تاثیری بر او می گذارد که همه اعتقاداتش …

تکنولوژی

این دمو از لابراتوار مائس در دانشگاه MIT، که پراناو میستری رهبری آن را به عهده داشته است، مثل توپ در TED صدا کرد. دستگاهی همراه با یک پروژکتور که راه را برای ایجاد تعاملی عمیق با محیط پیرامونمان هموار می سازد. فیلم “گزارش اقلیت” را به خاطر بیاورید و سپس به تماشا بنشینید.

سایر

در این سخنرانی حیرت انگیز از آرشیو سخنرانی های TED، بن کچر نقاش نوشته های طنز خود را می خواند. این داستانهای هوشمندانه و خیالی امیدها و نقاط ضعف عمق تاریخ (و نیویورک مدرن) را که در اشیایی همچون کلید برق و علامتهای مختلف محفوظ هستند نشان میدهد.