علوم پایه، علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب، محیط زیست و زیست‌شناسی، معماری و عمران

کوین سوریس دیوار کاذب دوستدار محیط زیست می سازد

۸ آبان ۱۳۹۷

کوین سوریس (“Kevin Surace”) پیشنهاد می کند مصالح اولیه ساختمانی را مورد تجدید نظر قرار دهیم — مانند دیوارهای کاذب — به منظور کاهش حجم عظیم کربن تولید شده توسط صنعت ساختمان سازی. او اکوراک (“EcoRock”), یک دیوار کاذب پاک ,قابل بازیافت و موثر از نظر انرژی که توسط تیم او در سریوس متریال (“Serious …

کوین سوریس (“Kevin Surace”) پیشنهاد می کند مصالح اولیه ساختمانی را مورد تجدید نظر قرار دهیم — مانند دیوارهای کاذب — به منظور کاهش حجم عظیم کربن تولید شده توسط صنعت ساختمان سازی. او اکوراک (“EcoRock”), یک دیوار کاذب پاک ,قابل بازیافت و موثر از نظر انرژی که توسط تیم او در سریوس متریال (“Serious Materials”) ساخته شده را معرفی می کند.

0 دیدگاه برای “کوین سوریس دیوار کاذب دوستدار محیط زیست می سازد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “کوین سوریس دیوار کاذب دوستدار محیط زیست می سازد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

روانشناسی و روانپزشکی

بدون این که خبر داشته باشیم، به گفته کریسف نیمان تصویرگر، ما در زبان تصویرها سخنوریم. در گفتاری دلنشین و مملو از طراحی‌های خردمندانه و غریب، نمیان ما را به گردش بصری خنده‌داری می‌برد که نشان می‌دهد هنرمندها چطور بدون استفاده از کلمه‌ها، بر ذهن و عواطف ما تاثیر می‌گذارند

عکاسی و گرافیک

جیمز نچوی، عکاس جنگی برنده جایزه TED در سال ۲۰۰۷ ماحصل یک عمر کارش را نشان می‌دهد و از TED می‌خواهد به کمک او در ادامه بازگویی داستان با بکارگیری عکاسی خبری بطور خلاقانه و هیجان‌انگیز در عصر دیجیتال بشتابد.

فیلم ارائه‌های جذاب

اجرایی استادانه و احساس برانگیز از نوازنده ویولن سیرینا هانگ. سرینای یازده ساله در میان پرده ای جذاب طراحی ساز موسیقی اش را ستایش می کند.