روانشناسی و روانپزشکی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

گِور تولی از طریق “سرهم بندی” درس زندگی می دهد

۸ آبان ۱۳۹۷

گِور تولی با استفاده از عکس و فیلم درسهای با ازرشی را که کودکان در مدرسه ی سرهم بندی (Tinkering School) وی یاد می گیرند شرح می دهد. وقتی ابزار، متریال و راهنمایی لازم در اختیارشان قرار داده می شود؛ این تخیلات جوان وحشی می شوند و “حل مساله” ی خلاقانه کنترل را به دست …

گِور تولی با استفاده از عکس و فیلم درسهای با ازرشی را که کودکان در مدرسه ی سرهم بندی (Tinkering School) وی یاد می گیرند شرح می دهد. وقتی ابزار، متریال و راهنمایی لازم در اختیارشان قرار داده می شود؛ این تخیلات جوان وحشی می شوند و “حل مساله” ی خلاقانه کنترل را به دست می گیرد و قایقها، پلها و حتی چرخ و فلکهای بی نظیری ساخته می شود.

0 دیدگاه برای “گِور تولی از طریق “سرهم بندی” درس زندگی می دهد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “گِور تولی از طریق “سرهم بندی” درس زندگی می دهد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

اگر شما در خانواده ای بزرگ شده باشید که در آن تعصب و تنفر آموزش داده می شود، آیا می توانید راه دیگری را انتخاب کنید؟ وقتی پدر «زک ابراهیم» داشت نقشه ی بمب گذاری ساختمان تجارت جهانی را طراحی می کرد، او فقط هفت سال داشت. سرگذشت او تکان دهنده و قدرتمند و در …

سایر

چند تا شاعر میتوانند خود را برای امتحان eBay, Friendster and Monster.com در طی سه دقیقه آماده کنند و شعری شایسته تشویق را بسرایند؟ ازاستعداد منحصر بفرد ریوس لذت ببرید.

روانشناسی و روانپزشکی

اوبری د گری پژوهشگر کمبریج دلیل می آورد که سالمندی صرفاً یک مرض است– و از نوع قابل درمان. انسانها اساساً به هفت طریق سالخوده می شوند که تماماً قابل پیشگیری است.