سایر، فیلم ارائه‌های جذاب

روش سومى براى فکر کردن درباره کمک رسانى

۹ آبان ۱۳۹۷

بحث سر این است که کمک رسانى خارجى، اغلب کسانى که به خیریه بى اعتمادند را علیه کسانى که درباره اتکا کردن به بازارها بدگمان هستند، به رقابت وا مى دارد. ژاکلین نووگراتز روشى حد وسط را پیشنهاد مى کند که آن را سرمایه شکیبایى نامیده است، همراه با مثال هاى نویدبخش از تغییرات اجتماعى …

بحث سر این است که کمک رسانى خارجى، اغلب کسانى که به خیریه بى اعتمادند را علیه کسانى که درباره اتکا کردن به بازارها بدگمان هستند، به رقابت وا مى دارد. ژاکلین نووگراتز روشى حد وسط را پیشنهاد مى کند که آن را سرمایه شکیبایى نامیده است، همراه با مثال هاى نویدبخش از تغییرات اجتماعى تحت تاثیر نوآورى هاى کارآفرینى.

0 دیدگاه برای “روش سومى براى فکر کردن درباره کمک رسانى”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “روش سومى براى فکر کردن درباره کمک رسانى” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم پایه

دانشمند قارچ شناسی، پل ستامتس، معتقد است جُلینه (میسلیوم) قارچ ها می‌تواند از شش راه جهان را نجات دهد، برای مثال پاک کردن خاک از آلوده کننده ها، تولید آفت کش، درمان آبله و حتی ویروس انفلوآنزا.

علوم مهندسی

جیمی لرنر فضای شهری را در زادگاه خود، کوریتیبا-برزیل بازسازی می کند. در این راه، او دیدگاه طراحان شهری سرتاسر جهان را نسبت به امکانات فضاهای شهری عوض می کند.

بیماری‌ها

سالها پیش نیوبیان تصاویری از یک بیماری وحشتناک را روی دیواره مقبره‌شان می‌کشیدند که پلک چشم‌ها را به سمت داخل برمی‌گرداند و باعث کوری چشم می‌شد. بنابر گفته‌های کارولین هارپر، این بیماری که تراخم نام دارد، هنوز در برخی از نقاط جهان وجود دارد، در حالیکه کاملا قابل پیشگیری است. بر اساس یافته‌های بدست آمده، …