سایر، سایر، علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

هانس راسلینگ: اجازه دهید مجموعه داده های من طرز فکر شما را تغییر دهد

۹ آبان ۱۳۹۷

هانس راسلینگ این تابستان در وزارت امور خارجه ایالات متحده سخنرانی می کند و از نرم افزار جالب حبابهای داده ای استفاده می کند تا رازهایی را درباره دنیای در حال توسعه آشکار کند. دنبال تجزیه تحلیل جدید در مورد چین و دنیای پس از کمک مالی که با نمایش داده های کلاسیک ترکیب شده، …

هانس راسلینگ این تابستان در وزارت امور خارجه ایالات متحده سخنرانی می کند و از نرم افزار جالب حبابهای داده ای استفاده می کند تا رازهایی را درباره دنیای در حال توسعه آشکار کند. دنبال تجزیه تحلیل جدید در مورد چین و دنیای پس از کمک مالی که با نمایش داده های کلاسیک ترکیب شده، باشید.

0 دیدگاه برای “هانس راسلینگ: اجازه دهید مجموعه داده های من طرز فکر شما را تغییر دهد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “هانس راسلینگ: اجازه دهید مجموعه داده های من طرز فکر شما را تغییر دهد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

فیلم ارائه‌های جذاب

ادی ریدر (خواننده و ترانه سرا) ترانه ی «با آنچه داری چه می کنی» را اجرا می کند. تاملی بر ایده بنیادی TED: چگونه از استعدادها و نعمت هایی که داریم برای تغییر دنیا استفاده کنیم. با همراهی توماس دالبی نوازنده ی پیانو.

علوم پایه

رابرت فول بیولوژیست بر روی توانایی های بی نظیر مارمولک ها مانند پاهای فوق العاده چسبناکش و توانایی خارق العاده ی بالا رفتن از سطوحش تحقیق می کند. اما فیلمی که با دوربین های پر سرعت گرفته شده است، نشان می دهد که دم مارمولک شاید شگفت انگیز ترین توانایی آن باشد.

اخلاق

رابرت رایت با استفاده از زیست شناسی تکاملی و نظریه بازی ها توضیح می دهد چرا ما درکی طبیعی از قانون طلایی داریم (“آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند…”)، چرا بعضی اوقات این قانون را نادیده می گیریم و چرا امید است در آینده نزدیک، همه ما به قدری شفقت داشته …