اخبار و سایر

بیش از ۱۷۰۰۰ پاورپوینت در وبسایت ppt.ir !!!

۱۱ تیر ۱۳۹۸

بیش از ۱۷۰۰۰ پاورپوینت در وبسایت ppt.ir !!! با تلاش شبانه روزی تیم ppt.ir و حمایت و همراهی شما کاربران گرامی، وبسایت ppt.ir از مرز ۱۷۰۰۰ پاورپوینت گذشت و اینک به معنی واقعی کلمه بزرگترین مرجع دانلود پاورپوینت در کشور است . شما می توانید بدون جستجو در گوگل و دیگر موتورهای جستجو و فقط …

بیش از ۱۷۰۰۰ پاورپوینت در وبسایت ppt.ir !!!

با تلاش شبانه روزی تیم ppt.ir و حمایت و همراهی شما کاربران گرامی، وبسایت ppt.ir از مرز ۱۷۰۰۰ پاورپوینت گذشت و اینک به معنی واقعی کلمه بزرگترین مرجع دانلود پاورپوینت در کشور است .


شما می توانید بدون جستجو در گوگل و دیگر موتورهای جستجو و فقط از قسمت جستجوی وبسایت ppt.ir  پاورپوینت مورد نظر خود را پیدا کنید. هم اکنون حدود ۲۰۰۰ قالب پاورپوینت، ۳۰۰۰ پاورپوینت کاربران سایت و بیش از ۱۲۰۰۰ پاورپوینت رایگان در سایت موجود است که شما می توانید به راحتی نیاز های خود را در تمام زمینه ها و موضوعات مختلف برطرف نمایید.
منتظر امکانات بیشتر و تغییرات جدید در سایت ppt.ir باشید…

1 دیدگاه برای “بیش از ۱۷۰۰۰ پاورپوینت در وبسایت ppt.ir !!!”

  1. esnaasharieh68

    لایک

افزودن دیدگاه

نوشته‌های مرتبط:

سایر

آیا لغت نامه محبوب کاغذی محکوم به فناست؟ در این سخنرانی بسیار پربار، اِرین مک‌کین نگاهی می‌اندازد به روش‌های متعددی که لغت‌نامه‌های چاپی امروز در حال تغییر هستند.

علوم پایه

آل گور، با همان شوخ طبعی و لطافتی که در فیلم «یک حقیقت ناخوشایند» از خودش به تصویر کشید، ۱۵ روشی را توضیح می دهد که افراد می توانند به سرعت بر تغییرات آب و هوا فائق آیند، از خرید خودروی دوگانه سوز گرفته تا اختراع یک «نام تجاری» جدید و داغتر برای گرمایش زمین.

نحوه ساخت پاورپوینت

پاورپوینت این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که کلیپی را بر روی یک اسلاید قرار داده و در هنگام ارایه پخش کنید. پخش ویدیو یا کلیپ در هنگام نمایش یکی از بهترین شیوه ها برای علاقمند کردن مخاطبان‌تان به موضوع است. جالب است بدانید که شما حتی امکان ویرایش و شخصی‌سازی کلیپ‌ها …