اخبار و سایر

به ۱۰ هزار پاورپوینت رسیدیم…

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

با همراهی شما مخاطبان سایت، تعداد پاورپوینت‌های ppt.ir ، به عدد ۱۰۰۰۰ رسید! با این حجم محتوا، هم‌اکنون ppt.ir از لحاظ محتوایی شامل بیشتر از ۲۵۰ هزار اسلاید است و به یک مجموعه‌ی محتوایی غنی تبدیل شده است. هم‌اکنون با مشارکت مخاطبان ppt.ir، تعداد پاورپوینت‌های سایت به سرعت در حال افزایش است. لازم به ذکر است …

با همراهی شما مخاطبان سایت، تعداد پاورپوینت‌های ppt.ir ، به عدد ۱۰۰۰۰ رسید!

تصویری از تعداد پاورپوینت‌های سایت

تصویری از تعداد پاورپوینت‌های سایت…

با این حجم محتوا، هم‌اکنون ppt.ir از لحاظ محتوایی شامل بیشتر از ۲۵۰ هزار اسلاید است و به یک مجموعه‌ی محتوایی غنی تبدیل شده است. هم‌اکنون با مشارکت مخاطبان ppt.ir، تعداد پاورپوینت‌های سایت به سرعت در حال افزایش است. لازم به ذکر است که ppt.ir تنها به دنبال توسعه یک وجهی و افزایش تعداد پاورپوینت‌ها نیست و در حوزه‌ی ارائه، محتواهایی برای آموزش‌ ساخت و نحوه‌ی ارائه‌ی پاورپوینت منتشر کرده است و این روند ادامه دارد.

تیم ppt.ir از تمامی مخاطبان سایت -خصوصا کسانی که پاورپوینت‌های خود را از طریق سایت منتشر می‌کنند- صمیمانه سپاسگزاری می‌کند.

همراه ما باشید…

0 دیدگاه برای “به ۱۰ هزار پاورپوینت رسیدیم…”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “به ۱۰ هزار پاورپوینت رسیدیم…” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

تکنولوژی

اخترشناسان اعتقاد دارند که همه ستاره ها در کهکشان، سیاره دارند، یک پنجم از آنها ممکن است قابل سکونت باشند. فقط ما نتوانسته ایم هیچ کدام از آنها را ببینیم. جرمی کاسدین و تیمش به دنبال تغییر این شرایط هستند با طراحی و مهندسی یک ابزار فوق العاده. یک صفحه ایجاد کننده سایه برای ستاره …

فیلم ارائه‌های جذاب

مارتین ویلنوو فیلمساز، درباره ” مارس و آوریل” ، درباره نمایشی کانادایى علمى و تخیلى و غیرعادى صحبت مى‌‌کند که در واقع بدون پول ساخت. در یک سخنرانى جذاب، او روشهاى متنوعى را شرح مى‌‌دهد که بواسطه آن توانست در تولید این نسخه نوآورانه و بی‌نظیر از آینده بر اجبارهاى مالى و تدارکاتى غلبه کند.

اخلاق

سخت است که همیشه شفقت را نشان دهیم – حتی به اشخاصی که آنها را دوست میداریم. ولی رابِرت تِرمِن درخواست میکند که ما شفقت را برای دشمنانمان نیز توسعه دهیم. او یک تمرینِ تمرکزِ هفت مرحله ای را، برای توسعه دادن شفقت از محفَلِ درونی خویش، تجویز میکند.