بیماری‌ها، پزشکی و سلامت، سایر، فیلم ارائه‌های جذاب

بیل گیتسِ رها از قید و بند

۶ آبان ۱۳۹۷

بیل گیتس امیدوار است چندی از بزرگ ترین مساله های پیش روی بشر را به وسیله ی نوع جدیدی از بشر دوستی حل کند. در طی یک سخنرانی پراحساس و بامزه ی ۱۸ دقیقه ای، او از ما می خواهد به دو مساله ی بزرگ و اینکه چگونه ممکن است آنها را حل کنیم، توجه …

بیل گیتس امیدوار است چندی از بزرگ ترین مساله های پیش روی بشر را به وسیله ی نوع جدیدی از بشر دوستی حل کند. در طی یک سخنرانی پراحساس و بامزه ی ۱۸ دقیقه ای، او از ما می خواهد به دو مساله ی بزرگ و اینکه چگونه ممکن است آنها را حل کنیم، توجه نماییم.

0 دیدگاه برای “بیل گیتسِ رها از قید و بند”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “بیل گیتسِ رها از قید و بند” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم پایه

تئؤجانسن٬ هنرمند٬ موجودات شگفت انگیز جنبشی ای را نشان میدهد که از لوله های پلاستیک و شیشه های لیموناد ساخته شده اند. این موجودات به طوری طراحی شده اند که بتوانند حرکت کنند — و حتی به تنهائی زنده بمانند.

پزشکی و سلامت

تقریبا ۱۰۰ تریلیون میکروب در روده شما زندگی می‌کنند که شما را از عفونت‌ها محافظت و به هضم غذا و تنظیم دستگاه ایمنی کمک می‌کنند. اما همانطور که بدن ما با زندگی در جامعه مدرن سازگار شده، ما شروع به از دست دادن بعضی از میکروب‌های معمول بدن‌مان کردیم؛ در این زمان بیماری‌هایی که به …

سایر

دیوید بیسمارک سیستم جدیدی را برای رای گیری معرفی می کند که شامل روشی ساده و قابل اثبات بمنظور جلوگیری از تقلب و شمارش نادرست و در عین حال حفظ اسرار رای افراد است.