سایر، سایر، علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

هانس راسلینگ: اجازه دهید مجموعه داده های من طرز فکر شما را تغییر دهد

۹ آبان ۱۳۹۷

هانس راسلینگ این تابستان در وزارت امور خارجه ایالات متحده سخنرانی می کند و از نرم افزار جالب حبابهای داده ای استفاده می کند تا رازهایی را درباره دنیای در حال توسعه آشکار کند. دنبال تجزیه تحلیل جدید در مورد چین و دنیای پس از کمک مالی که با نمایش داده های کلاسیک ترکیب شده، …

هانس راسلینگ این تابستان در وزارت امور خارجه ایالات متحده سخنرانی می کند و از نرم افزار جالب حبابهای داده ای استفاده می کند تا رازهایی را درباره دنیای در حال توسعه آشکار کند. دنبال تجزیه تحلیل جدید در مورد چین و دنیای پس از کمک مالی که با نمایش داده های کلاسیک ترکیب شده، باشید.

0 دیدگاه برای “هانس راسلینگ: اجازه دهید مجموعه داده های من طرز فکر شما را تغییر دهد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “هانس راسلینگ: اجازه دهید مجموعه داده های من طرز فکر شما را تغییر دهد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم پایه

” آیا میتوانیم زندگی جدیدی از دنیای دیجیتالمان خلق کنیم؟” کریگ ونتر می پرسد. جواب او “آری” است – به زودی زود. او وارد تازه ترین پژوهش خود می شود و قول می دهد که به زودی قادر به ساختن و راه اندازی کروموزوم مصنوعی خواهیم بود.

روانشناسی و روانپزشکی

ال سکل یک متخصص عصب شناسی است که در توهمات ادراکی که مغزهای ما را فریب می دهند، تحقیق می کند.تعداد زیادی از حقه های دیداری به او کمک می کنند تا اثبات کند نه تنها ما گول می خوریم بلکه به نوعی این گول خوردن را دوست داریم.

علوم پایه

دیوید گالو تصاویری شگفت انگیز از موجودات جالب دریا را نشان میدهد, شامل یک ده پای تغییر رنگ دهنده (یک اسپیداژ) , یک اختاپوس کاملا مستتر و نمایش نور یک ماهی که در اعماق تاریک اقیانوس زندگی میکند (و مثل نمایشگر میدان تایمز میماند).