سایر، فیلم ارائه‌های جذاب

بیو لوتو: خطاهای دیداری به ما نشان می دهند که ما چگونه می بینیم

۱۰ آبان ۱۳۹۷

بازیهای با رنگ بیو لوتو بینایی شما را آشفته می کند، اما آنها همچنین برای شما روشن می کنند که شما چه چیزی را بطور نرمال نمی توانید ببینید: مغز شما چگونه کار می کند؟ این سرگرمی، در ابتدا به احساس تطبیق پذیر بینایی شما می پردازد و نشان می دهد که چگونه فرگشت، بر …

بازیهای با رنگ بیو لوتو بینایی شما را آشفته می کند، اما آنها همچنین برای شما روشن می کنند که شما چه چیزی را بطور نرمال نمی توانید ببینید: مغز شما چگونه کار می کند؟ این سرگرمی، در ابتدا به احساس تطبیق پذیر بینایی شما می پردازد و نشان می دهد که چگونه فرگشت، بر ادراک شما از آنکه واقعا چه چیزی در عمل وجود دارد، تاثیر می گذارد.

0 دیدگاه برای “بیو لوتو: خطاهای دیداری به ما نشان می دهند که ما چگونه می بینیم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “بیو لوتو: خطاهای دیداری به ما نشان می دهند که ما چگونه می بینیم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

روانشناسی و روانپزشکی

دن گیلبرت پژوهش ها و اطلاعاتی از اکتشافات خود درباره خشنودی را به نمایش می گذارد. او نتایج تعدادی از آزمایش ها و تجربه های خود را که شما می توانید خودتان هم آن ها را امتحان کنید به اشتراک می گذارد. برای دیدن سوال و جواب های درخشان توسط تعدادی از چهره های آشنای …

فیلم ارائه‌های جذاب

موسیقیدان مردمی و قصه گو دیوید هولت بانجو می نوازد و حکایتهای قدیمی از کوه های آپالاچی را بیان می کند. او همچنین برخی از ابزارهای موسیقی غیر معمول مانند ساز دهنی — و درام الکتریکی جالبی رابه نام “رعدپوش thunderwear ” را نشان می دهد .

علوم مهندسی

هر روز، در شهری به وسعت لندن، ۳۰ میلیون وعده خوراکی سرو می‎شود. اما این همه خوراکی از کجا می‎آید؟ کارولین استیل مهندس معمار معجزه روزانه تغذیه یک شهر را به بحث می‎گذارد و نشان می‎دهد چطور مسیرهای خوراکی باستانی دنیای نوین را شکل دادند.