“روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی
۱۰ آبان ۱۳۹۷تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …
نوشتههای مرتبط:
سایت خبرنامه دانشجویان ایران، اخیرا سایت ppt.ir و قابلیتهای آن را به عنوان یک پیشنهاد کاربردی برای دانشجویان معرفی کرده است (البته هماکنون که این خبر را در سایت منتشر میکنیم، امکانات بیشتری -نظیر امبدکد- به سایت اضافه شده و محتوای سایت نیز با همکاری مخاطبین چند برابر افزایش پیدا کرده است). برخی از عباراتی …
گِور تولی با استفاده از عکس و فیلم درسهای با ازرشی را که کودکان در مدرسه ی سرهم بندی (Tinkering School) وی یاد می گیرند شرح می دهد. وقتی ابزار، متریال و راهنمایی لازم در اختیارشان قرار داده می شود؛ این تخیلات جوان وحشی می شوند و “حل مساله” ی خلاقانه کنترل را به دست …
نائب رییس جنرال موتور، لری برنز، نسل بعدی طراحی ها را رونمایی میکند: ماشین های براق، قابل شخصی سازی (و با قدرت پردازش محاسباتی) که بدون آلودگی با استفاده از هیدروژن حرکت میکنند — و انرژی را به شبکه برق تزریق میکنند وقتی که بدون استفاده رها شده اند.
0 دیدگاه برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.