“روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی
۱۰ آبان ۱۳۹۷تبلیغات با تغییر درک ما به ارزش یک محصول تجاری بیش از مقدار واقعی آن می افزایند. “روری سوترلند” ادعای جسورانه ای می کند که یک تغییر در ارزش ظاهری می تواند به اندازه ی چیزی که به آن ارزش “واقعی” می گوییم برای ما مهم باشد — و نتیجه گیری او پیامد های جالبی …
نوشتههای مرتبط:
در سال ۲۰۰۹، روزنامهنگار و نمایشنامهنویس «درو فیلپ» یک خانهی مخروبه در دیترویت به ارزش ۵۰۰ دلار خرید. در طی سالهای بعد او همچنان که تپههای زباله را که فضای اتاقها را اشغال کرده بودند بیرون میریخت و طراحی داخلی خانهاش را بازسازی میکرد، نه تنها یاد گرفت چطور میشود یک خانه را تعمیر کرد …
آیا لغت نامه محبوب کاغذی محکوم به فناست؟ در این سخنرانی بسیار پربار، اِرین مککین نگاهی میاندازد به روشهای متعددی که لغتنامههای چاپی امروز در حال تغییر هستند.
باری شوارتز در خطابه ای آتشین و پرحرارت از حکمت عملی به عنوان پادزهری برای جامعه ای که بوروکراسی آن را به مرز جنون کشانده است، سخن می راند. او با قدرت استدلال می کند که قوانین اغلب باعث درماندگی ما می شوند، انگیزه ها اغلب نتیجه معکوس می گیرند و حکمت عملی و امروزی …
0 دیدگاه برای ““روری سوترلند” : درس های زندگی از یک کارمند شرکت تبلیغاتی”
دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.