کسب و کار مدیریت و رهبری

دایره پاسخ – Circle Response

43-Circle-Response

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “دایره پاسخ – Circle Response”

دایره پاسخ – Circle Response

اسلاید 1: دایره پاسخCircle ResponseMGTools.ir

اسلاید 2: عنواندایره پاسخنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعتصمیم گیری و حل مساله / منابع انسانیسطحفردیپیچیدگیکم

اسلاید 3: دايره پاسخ به منظور جمع‌آوري سريع داده‌ها از شركت‌كنندگان بدون تشكيل تيم يا ايجاد يك گروه، تكنيك ايده‌آلی مي‌باشد. سرپرست از اين روش فيالبداهه براي دريافت يك پاسخ از هر شركت‌كننده كه سوال يا موضوعی را بيان مي‌كند، استفاده مي‌كند. فرایند اجرای این تکنیک به صورت ذیل می‌باشد: 1-سرپرست يا مربي از شركت‌كنندگان مي‌خواهد يك دايره تشكيل دهند به طوريكه هر يك بتواند ديگري را ببيند و صداي او را بشنود. 2- بر روي فليپ چارت، يك سوال يا موضوع براي شركت‌كنندگان نمايش داده مي‌شود. از هر يك خواسته مي‌شود كه پاسخ خود را به صورت يك جواب با ايده‌اي پيشنهادي بدهد. 3- سرپرست به شرح دستورالعمل‌ها مي‌پردازد و يادآوري مي‌كند كه هر كس حدود يك دقيقه براي پاسخ زمان داشته و توضيح مي‌دهد كه كسي مجاز به انتقاد يا ارزيابي نمي‌باشد. 4- از يك شركت‌كننده شروع كرده و نوبت را به شركت‌كننده‌هاي بعدي مي‌دهيم. هر كس برداشت خود را داده تا آن بر روي فليپ چارت آورده شود. 5- زماني كه تمام شركت‌كنندگان پاسخي را عنوان نمودند، سرپرست داده‌ها را خلاصه كرده و با تشكر از تمامي شركت‌كنندگان و پیشنهادهايشان، اين فرايند را به صورت گزارشي در خواهد آورد. دایره پاسخ تکنیکی کیفی و تک متغیره بوده و ارزیابی‌هایی که در آن صورت می‌گیرد، چند مرحله‎ای است که این ارزیابی‌ها بصورت نقطه‌ای می‌باشد. دایره پاسخ ماهیتی عملیاتی داشته و جمعآوری داده را نیز به عهده دارد. از جمله تکنیک‌ها و ابزارهای مشابهی که با دایره پاسخ در ارتباط هستند می‌توان به تجزیه و تحلیل مخاطب، گروه‌های غیررسمی، نقطه نظرات متفاوت، چرخه دانش، دفاع از ایده اشاره کرد که در برخی جهات با این تکنیک رابطه دارند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطتجزیه و تحلیل مخاطب Audience Analysis گروه های غیررسمیBuzz group چرخه دانشCircle of knowledge نقطه نظرات مختلفDifferent Point of View دفاع از ایده Idea Advocate مزایاساده و قابل اجرا امکان ترکیب با سایر تکنیک‌های تصمیم‌گیریمعایبمشکلات ناشی از انتخاب نامناسب معیارها یا گزینه‌ها یا تخصیص نامناسب اوزان•دست‌يابي به پاسخ‌ها يا ايده‌هاي سريع از يك گروه شركت‌كننده. •بيشتر درگير ساختن تمامي شركت‌كننده‌ها در يك فرايند آموزشي. •چك كردن اين كه تمامي شركت‌كنندگان در اين بحث مشاركت داشته باشند.کاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان