کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

رضایت شغلی وپیامدهای آن

powerpoint-rezayat-shoghli-va-payamadhaye-an-

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “رضایت شغلی وپیامدهای آن”

رضایت شغلی وپیامدهای آن

اسلاید 1: رضايت شغلي و پيامدهاي آن

اسلاید 2: علي (ع):قِيمَهُ كُلِ اِمراءُ مايَحسَنهارزش هر انساني به آن چيزي است كه آن‌را نيكو مي‌دارد و به كار مي‌برد.

اسلاید 3: هر سازماني با نيروي انساني ايجاد و بدون آن هيچ سازماني قادر به ادامه حيات نخواهد بود. بنابراين شناخت نيازها، انگيزه‌ها، تمايلات، عوامل رضايت و عدم رضايت کارمندان نه تنها لازم است بلکه جهت اتخاذ سياست‌هاي صحيح، راهبردهاي مناسب و برنامه‌هاي مؤثر ضروري مي‌باشد.

اسلاید 4: تعاريف شغل رضايت‌بخش چيست؟نظريه‌هاي رضايت شغليعوامل مؤثر بر رضايت شغلي پيامدهاي رضايت شغلي و عدم رضايت شغليرضايت شغلي و عملكردرضايت شغلي و مشتريان سازمانسيستم اندازه گيري رضايت شغلي

اسلاید 5: تعاريفيكي از نخستين تعاريف مربوط به رضايت شغلي متعلق به هرزبرگ (1959) و همكاران اوست. به اعتقاد هرزبرگ، رضايت شغلي داراي دو بعد جداگانه است. يكي از اين ابعاد كه به عامل بهداشت معروف است دربردارنده ويژگيهاي محيطي شغل و جنبه هاي بيروني مانند سرپرستي، حقوق، روابط بين فردي، شرايط و موقعيتهاي كاري است. دومين بعد معروف به عوامل برانگيزانده است كه در واقع عوامل وابسته به وظايف، محتواي شغل و جنبه هاي دروني آن و در بردارنده جنبه هايي مانند اهميت دادن به پيشرفت، مسئوليت و رشد است

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید