علوم انسانی و علوم اجتماعی الهیات، دین و معنویت

درس سوم: تلخ یا شیرین کتاب پیام های آسمان پایه ی هفتم دوره اول متوسطه

ketab-payam-hai-asaman2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “درس سوم: تلخ یا شیرین کتاب پیام های آسمان پایه ی هفتم دوره اول متوسطه”

درس سوم: تلخ یا شیرین کتاب پیام های آسمان پایه ی هفتم دوره اول متوسطه

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: درس سوم: تلخ یا شیرینکتاب پیام های آسمان پایه ی هفتم دوره اول متوسطه

اسلاید 3: مقدمه:انسان زیرک کسی است که برای زندگی خود در جهان آخرت توشه فراهم کند و همواره به فکر زندگی ابدی خود باشد. در این درس بیان می شود که اگر فقط سرگرم زندگی این دنیا شویم، سرانجامی جز حسرت و پشیمانی نخواهیم داشت.

اسلاید 4: درس سوم: تلخ یا شیرینزیرکبر روی تخت گران قیمت قصر نشسته بود و به حادثه های عجیب امروز فکر می کرد:«این دیگر چه رسمی است؟ چرا مردم شهر همگی در مقابل دروازهٔ شهر جمع شده بودند؟ چرا تا مرا دیدند، به طرفم دویدند؟ چرا مرا روی شان ههایشان نشاندند و به قصر آوردند؟ مگر این شهر حاکم و فرمانروا ندارد؟ شاید مرا با شخص دیگری اشتباه گرفته اند!...»همه چیز برایش مثل یک رؤیا بود. نمی توانست باور کند؛ صبح وقتی برای اوّلین بار وارد این شهر می شد، مسافری تنها و خسته بود و امشب، سلطان مردم این سرزمین!

اسلاید 5: روزها یکی یکی می آمدند و می رفتند، ولی کسی به پرسش های پادشاه جواب درستی نمی داد. این رفتار مرموز اطرافیان، او را بیشتر نگران می کرد، تا اینکه روزی... .مخفیانه لباس مردم عادی شهر را پوشید و از قصر بیرون رفت.همین طور که قدم زنان به اطراف نگاه می کرد، از بازار شلوغ شهر سر درآورد. در شلوغی و سر و صدای بازار، هرکس مشغول کاری بود. با کنجکاوی به اطراف نگاه می کرد که ناگهان گرمی دستی را روی شانه هایش احساس کرد. سر جایش میخ کوب شد. سرش را که برگرداند پیرمرد مهربانی را دید.- «جناب سلطان! شما اکنون باید در قصر باشید. با این سر و وضع در بازار چه می کنید؟!»دست و پایش را گم کرد. نمی دانست چه جوابی بدهد. پیرمرد او را شناخته بود. بریده بریده گفت:می خواستم، می خواستم، آخر می دانید ... .

اسلاید 6: پیرمرد لبخندی زد و گفت: از روز اوّل هم معلوم بود که آدم زیرکی هستید. حتماً می خواهید بدانید در این شهر چه خبر است و علت رفتار عجیب مردم این شهر چیست. حالا خوب گوش کنید تا من برایتان توضیح دهم:مردم این شهر طبق رسم قدیمی، در روز معینی کنار دروازهٔ شهر جمع می شوند. آنان اوّلین کسی که وارد شهر می شود را به دوش می گیرند و او را به عنوان پادشاه خود انتخاب می کنند. آنها تا یک سال، به تمام دستورات پادشاه عمل می کنند و فرمان بردار او هستند، سال بعد دوباره همگی در کنار دروازهٔ شهر جمع می شوند. بنابراین، هیچ پادشاهی در این شهر نمی تواند بیشتر از یک سال بر مردم حکومت کند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید