ورزشی

آزمون های چهارگانه

azmoonhaye-4gane

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آزمون های چهارگانه”

آزمون های چهارگانه

اسلاید 1: به نام خداموضوع : حرکات کششی و تست ایفرداستاد : جناب آقای افشارگرد آورنده : سینا جمشیدیپاییز 94

اسلاید 2: بخش اول : روش اجرای آزمون های چهارگانه جدید تست ایفردبارفیکسدراز و نشستانعطاف پذیریدو 540 متر دور زمین والیبال

اسلاید 3: کشش بارفیکس :هدف : (اندازه گیری قدرت و استقامت کمربند شانه)وسیله : ابزار لازم برای انجام این آزمون چهار چوب ، قابل تنظیمی است که دارای بخش های مختلفی شبیه به یک آویز داخل کمد است که میتوان میله بارفیکس را تنظیم کرد .

اسلاید 4: شرح : دانش آموز با شانه ی صاف به پشت دراز می کشد طوری که زیر میله ی بارفیکس متحرک قرار گیرد دانش آموز دستان صاف به طرف میله بارفیکس می کشد میله به صورتی تنظیم می شود که 2.5 تا 5 سانتی متر بالای دستان دانش آموز قرار گیرد برای مشخص شدن ارتفاع بالا آنمدن چانه نخ پلاستیکی به فاصله ی 17 تا 19 سانتی متر زیر میله ی بارفیکس نصب می شود دانش آموز برای شروع حرکت بدن را آنقدر به بالا می آورد تا میله را بگیرد در همین وضعیت او باید در حالی که پاشنه های پا را روی زمین ثابت نگه می دارد بدن خود را از زمین جدا می سازد تا حرکت بارفیکس انجام دهد هنگام انجام این حرکت بدن دانش آموز باید صاف بوده و نباید از ناحیه میان تنه خم شود در شروع حرکت دستها در ناحیه آرنج صاف باشد دستها به اندازه عرض شانه باز بوده و عمل بالا آوردن تنه باید طوری انجام گیرد که چانه بالا آمده و تا نخ پلاستیکی برسد سپس آنقدر پائین می آید که دستها کاملا صاف باشد و تا هر تعدا که می تواند حرکت را تکرار می کنید.

اسلاید 5: مقررات :1-تعداد بارفیکس های صحیح شمارش می شود و اعتبار آزمودنی را مشخص خواهد نمود.2-آزمایش شونده باید به صورت متوالی و بدون استراحت اقدام به انجام کشش بارفیکس نماید.3-در زمان اجرا اگر باسن آزمایش شونده به طور اتفاقی با زمین تماس پیدا کند این کشش از بارفیکس شمارش نمی گردد. و با ارائه تذکر آزمایش شوند می تواند به حرکت ادامه دهد.4-اگر تعمدی در برخورد باسن آزمایش شونده با زمین وجود داشته باشد از ادامه حرکت جلوگیری به عمل می آید.5-تشخیص عمد یا غیر عمد بودن خطای مذکور به عهده آزمایش گر می باشد. 

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید