asib-hai-shabke-hai-ajtmayi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آسیب های شبکه های اجتماعی”

آسیب های شبکه های اجتماعی

اسلاید 1: آسیب های شبکه های اجتماعی ارائه:

اسلاید 2:

اسلاید 3: مقدمهچند سالی است شبکه های اجتماعی(فیسبوک، واتس آپ، وایبر، لاین، تانگو و...) در دهکده جهانی به گونه ای دیگر درخشیده​اند و افراد بسیاری را از اقصی نقاط جهان، ترغیب به عضویت کرده اند. شبکه های اجتماعی هم خوب هستند و هم بد!شبکه های اجتماعی همانند هر وسیله ارتباطی، مزایا و معایبی دارد که به ترجیح کاربر انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرند، اما متاسفانه بسیاری از کاربران ایرانی این فضاها، از سر ناآگاهی، ره به ترکستان برده اند و تنها انگشت بر معایب پنهان و آشکار آن گذاشته و با زیبا جلوه دادن ظاهر حقیقت آن معایب، از محسنات واقعی اش دورافتاده اند. کاربرانی که اگر پای حرف دلشان بنشینید خواهند گفت: شما نمی خواهید نیمه پر لیوان را ببینید.

اسلاید 4: اما براستی چه چیزی باعث شده، شبکه های اجتماعی در اذهان برخی افراد جلوه چندانی نداشته باشد و خوب و پسندیده تعریف نشود؟!در این نوشتار، بدون هیچ سوگیری، تعصب و پیش داوری به قضاوت می نشینیم و از واقعیت های این دنیای مجازی سخن می گوییم، برداشت کاملا آزاد است و هر کس مجاز است از ظن خود یار ما شود. ما در این مطلب برای شما می گوییم که شبکه های اجتماعی چه زمان خوب نیستند.* ساعت های متمادی و طولانی را در این فضاهای مجازی سیر کنیم و از واقعیت حقیقی دنیای اطرافمان دور بمانیم.* بدون شناخت و داشتن معیار برای انتخاب، به هر کسی پیغام دوستی بفرستیم ​ یا​ پیام دوستی هر کسی را بپذیریم.

اسلاید 5:

اسلاید 6: اسیب های اجتماعی لاین و وایبر اخیرا استعمارگران و استبداد غرب گرا , با راه اندازی شبکه های اجتماعی گوناگون سعی در وارد ساختن هجمه های سنگین تهاجمات فرهنگی خویش , به خصوص برپیکره کشورهای اسلامی دارند.شبکه های اجتماعی نظیر واتس اَپ,وایبر,تانگو,بی تاک,وی چت,لاین و….تلاش میکنند تابا تاثیر بر ایدئولوژی افراد جامعه موردهدف , به مرور زمان جهان بینی آنان را نیز مورد حمله قرار داده و با جایگزین کردن فرهنگ غربی وضد دینی ,فرهنگ غنی ایشان را درتزلزل وسقوط محض جای دهند.شایدنوشتن در این باب مقالات وکتب قطوری را خواستار است که در این مقال نگنجد.این حقیر ازباب وظیفه وبعنوان یک تکلیف دینی وشرعی برخویش فرض واجب دانستم تا برخی آسیب های اجتماعی که حاصل از مشارکت در سایتها وشبکه های به وجود آمده است را متذکر گردم تا خانواده های عزیزواصیل وهموطنان وهمشهریان گرامی بیش از پیش مواظب این پدیده نوظهوروشوم اجتماعی برای خویش وفرزندان خویش باشند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید