سایر آموزش

آشنایی با سیستم آموزش مجازی دانشگاه قم

ashenaee_ba_systemhaye_amozeshe_majazi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آشنایی با سیستم آموزش مجازی دانشگاه قم”

آشنایی با سیستم آموزش مجازی دانشگاه قم

اسلاید 1: آشنایی با سیستم آموزش مجازی دانشگاه قمتهیه کننده: روح الله دیانت

اسلاید 2: مقدمهدانشجویان مجازی دانشگاه قم در طول دوره آموزشی خود، معمولا دو کار عمده انجام می‏دهند. مشاهده کلاس های مجازی که در طول ترم تشکیل می‏شوند. به این کلاس‏ها، «محتوی آنلاین» گفته می‏شود. مشاهده محتواهايي که در سال‏های قبل ضبط شده و به عنوان کمک درسی در اختیار دانشجویان قرار می‏گیرند. به این کلاس‏ها، «محتوی آفلاین» گفته می‏شود.

اسلاید 3: 0- نصب نرم‏افزارهای مورد نیازقبل از هر اقدامی، در ابتدا به بخش «نرم‏افزارهای مورد نیاز» رفته و نرم‏افزارهای موجود در آن را نصب کنید.

اسلاید 4: نحوه مشاهده کلاس های مجازی (محتوی آنلاین)از منوهای بالای صفحه سایت، به قسمت «برنامه کلاس‏های ترم جاری» بروید. در آنجا برنامه ترم جاری را دانلود کنید. به این ترتیب از ساعت تشکیل کلاس‏های مجازی آگاه می‏شوید (شکل در صفحه بعد).در ساعت مقرر کلاس، در صفحه سایت به بخش «ورود به کلاس مجازی» بروید (شکل در صفحه بعد).

اسلاید 5:

اسلاید 6: نحوه مشاهده کلاس های مجازی (محتوی آنلاین) (ادامه)با انتخاب «ورود به کلاس مجازی»، صفحه‏ای با عنوان «لینک‏های مستقیم کلاس‏های مجازی» ظاهر می‏شود. در ساعت مقرر کلاس که در برنامه درسی آمده است روی عنوان درس کلیک کنید تا وارد کلاس شوید.

اسلاید 7: نحوه مشاهده کلاس های مجازی (محتوی آنلاین) (ادامه)با کلیک روی عنوان درس، صفحه کلاس باز می‏شود. در این صفحه در قسمت Enter as a guest، نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و گزینه Enter room را بزنید. به این ترتیب وارد کلاس مجازی خواهید شد.

اسلاید 8:

اسلاید 9: دانلود کلاس های ضبط شدهکلیه کلاس‏های آنلاین برگزار شده، ضبط می‏شوند و برای دانلود در سایت گذاشته می‏شوند.دانلود دروس ضبط شده فقط از ساعت 8 شب تا 8 صبح امکان‏پذیر است. برای دانلود کلاس‏های ضبط شده در قسمت بالای صفحه، روی بخش «دروس مجازی» رفته و درس مورد نظر خود را انتخاب نموده و روی آن کلیک کنید. (شکل صفحه بعد).

اسلاید 10:

اسلاید 11: دانلود کلاس‏های ضبط شده (ادامه)در صفحه‏ای که ظاهر می‏شود روی قسمت «دانلود کلاس‎‏های ضبط شده» کلیک کنید. بدین ترتیب عناوین جلسات ضبط شده ظاهر می‏شوند. با کلیک روی تاریخ جلسه، دانلود جلسه مورد نظر آغاز می‏شود (شکل صفحه بعد).

اسلاید 12: دانلود کلاس‏های ضبط شده (ادامه)

اسلاید 13: 2- مشاهده محتوی آفلاینمحتوای آفلاین، متونی است که در سالیان قبل ضبط شده است و به صورت کمک درسی در سایت بارگزاری شده است. برخی از دروس، «محتوی آفلاین» ندارند. محتوی آفلاین، کمک درسی است و بسته به صلاحدید استاد ممکن است مرجع درسی هم واقع شود. به هر حال نظر استاد برگزار کننده کلاس در ترم جاری، در این زمینه ملاک است. برای مشاهده محتوی آفلاین حتما باید از مرورگر internet explorer استفاده شود و نرم افزارهای موجود در بخش نرم افزارهای مورد نیاز باید نصب شده باشند. برای مشاهده این محتوی در صفحه سایت به بخش «ورود به سامانه LMS» بروید (شکل صفحه بعد).

اسلاید 14:

اسلاید 15: مشاهده محتوی آفلاین (ادامه)در بخش «نام کاربری»، شماره دانشجویی و در بخش «رمز عبور» شماره ملی را بدون صفر های اول وارد کنید. مثلا اگر شماره ملی شما، 0383671000 است، در بخش رمز عبور 383671000 وارد کنید. در انتها، روی عبارت «ورود به سیستم» کلیک کنید.بعد از انجام این کار، صفحه ای به نام «میز کار» ظاهر مي‏شود که دروس مورد انتخاب دانشجو در ترم جاری نمایش داده می‏شود (صفحه بعد).

اسلاید 16:

اسلاید 17: مشاهده محتوی آفلاین (ادامه)روی عنوان درس کلیک کنید. پنجره ای ظاهر می شود که دارای یک سری گزینه است. در میان گزینه های موجود، به بخش «فهرست جلسات» بروید.

اسلاید 18: مشاهده محتوی آفلاین (ادامه)روی عنوان جلسه، مثلا «جلسه 1» کلیک کنید. با این کلیک، عبارت «جهت مشاهده محتوی کلیک کنید» ظاهر می‏شود. با کلیک روی این عبارت، بعد از چند لحظه جلسه مورد نظر ظاهر می‏شود.

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید