کسب و کار فروش و بازاریابی

آموزش ایکو کارت

amozeshe_ico_kard

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش ایکو کارت”

آموزش ایکو کارت

اسلاید 1: آموزش ایکو کارت1

اسلاید 2: آموزش ایکو کارتفهرست مطالب:نصب و راه اندازی دستگاه های POSنحوه استفاده از دستگاه های POSانجام پذیرشانجام ترخیصتغییر کلمه عبورسوالات متداولپرسش و پاسخ2

اسلاید 3: آموزش ایکو کارت3نصب و راه اندازی دستگاه های :POSامکانات مورد نیاز برای استفاده از ایکو کارت:دستگاه کارت خوان (POS)آداپتورکابل برقرابط تغذیهکانکتور (مبدل کابل شبکه)کابل شبکه (امکان برقراری ارتباط مستقیم با اینترنت)رول کاغذ محل نصب دستگاه کارتخوان، پیشخوان و یا محل پذیرش نمایندگی می‎باشد. بنابراین در آن محل می بایست امکان برقراری ارتباط مستقیم با اینترنت مهیا باشد.1234567

اسلاید 4: آموزش ایکو کارت4نصب و راه اندازی دستگاه های :POSروش قراردادن رول کاغذ در دستگاه کارت خوان:

اسلاید 5: آموزش ایکو کارت5نصب و راه اندازی دستگاه های :POS12ارتباطات دستگاه کارت خوان:کابل برقشبکه اینترنتدستگاه کارت خوان از طریق کابل ارتباطی و کابل شبکه به اینترنت وصل می‎شود.

اسلاید 6: آموزش ایکو کارت6نصب و راه اندازی دستگاههای :POSروشن کردن پذیرنده:از جعبه حاوی دستگاه، آداپتور را به همراه رابط تغذیه و دوشاخه برق خارج کنید.دستگاه را به کمک رابط تغذیه به آداپتور متصل نمایید.آداپتور را به وسیله دوشاخه به پریز برق وصل کنید تا دستگاه روشن شود. اتصال پذیرنده به اینترنت:کانکتور موجود در جعبه حاوی دستگاه را خارج کنید.یک عدد کابل شبکه تهیه نموده و یک سر آن را به درگاه کانکتور و سر دیگر آن را به مودم (یا هر ابزار دیگر اتصال به اینترنت) موجود در دفتر نمایندگی وصل کنید.سوکت کانکتور را به درگاه مودم POS واقع در پشت آن بزنید.در صورت برقرار بودن اتصال اینترنت در محل، ارتباط اینترنتی POS برقرار می‎شود.توجه: تنظیمات شبکه دستگاه POS، مبتنی بر فرض برقراری پروتکل DHCP در محل است. این پروتکل به صورت خودکار یک شناسه (آدرس IP) معتبر و پویا به دستگاه اختصاص می‎دهد تا در هر ارتباط اینترنتی، دستگاه از طریق آن شناسایی شود. اگر این پروتکل در محل فعال نباشد، باید شناسه دستگاه یک بار به صورت دستی تنظیم شود تا پس از آن، شناسایی دستگاه و ارتباط اینترنتی امکان‎پذیر باشد.توجه: فعال بودن Proxy در مسیر، برقراری ارتباط اینترنتی را مختل خواهد کرد.

اسلاید 7: آموزش ایکو کارت7تست برقراری ارتباط (دریافت کلیدها):پس از برقراری اتصالات اینترنت، لازم است از برقراری ارتباط و هماهنگ بودن تنظیمات POS با سرور اطمینان حاصل شود. توجه:رمز پذیرنده به طور پیش‎فرض 0000 (چهار صفر) است که از طریق منوی «رمز پذیرنده» توسط نماینده قابل تغییر است.توجه:اگر عملیات دریافت کلید در مرحله «برقراری ارتباط» متوقف شود، حاکی از قطعی اینترنت یا تنظیم نبودن اطلاعات POS است.توجه:اگر عملیات دریافت کلید در مرحله «دریافت اطلاعات» متوقف شود، حاکی از اختلال در اینترنت و یا ثبت نشدن اطلاعات POS در سرور است.

اسلاید 8: آموزش ایکو کارت8فرآیند دریافت کلیدها:منتظر دریافت اطلاعات از مرکز و چاپ رسیدبرقراری ارتباط و ارسال اطلاعات

اسلاید 9: آموزش ایکو کارت9نحوه استفاده از دستگاه های POS :فرآیندهای قابل ارائه از طریق ایکو کارت:پذیرشترخیصتغییر کلمه عبورتوجه: قبل از انجام هر گونه تراکنش از طریق POS، قرار گرفتن رول کاغذی در محفظه مخصوص کاغذ ضروری است. توجه: تنظیمات POS تحویل شده به هر نمایندگی، مختص آن دفتر نمایندگی بوده و امکان ارجاع خدمات در نمایندگی‎های دیگر را ندارد. لذا از جابجایی POSها جداً خودداری نمایید.

اسلاید 10: آموزش ایکو کارت10پذیرش خودرو:نکات حائز اهمیت:کارت ها از طریق شرکت ایساکو برای مشتریان به صورت محرمانه ارسال می گردد.رمز کارت، در داخل پاکت ارسالی از طرف شرکت ایساکو می باشد.براساس فرآیند شرکت ایساکو در صورتیکه که خودرو مجاز به پذیرش باشد دستگاه رسیدی ارایه می دهد که شامل کد پذیرش و عبارت ”پذیرش مجاز می باشد“ می باشد.

اسلاید 11: آموزش ایکو کارت11پذیرش خودرو:منتظر دریافت اطلاعات از مرکز و چاپ رسید

اسلاید 12: آموزش ایکو کارت12ترخیص خودرو:نکات حائز اهمیت:کارت ها از طریق شرکت ایساکو برای مشتریان به صورت محرمانه ارسال می گردد.رمز کارت، در داخل پاکت ارسالی از طرف شرکت ایساکو می باشد.براساس فرآیند شرکت ایساکو در صورتیکه که خودرو مجاز به ترخیص باشد دستگاه رسیدی ارایه می دهد که شامل عبارت ”ترخیص مجاز می باشد“ می باشد.

اسلاید 13: آموزش ایکو کارت13ترخیص خودرو:منتظر دریافت اطلاعات از مرکز و چاپ رسید

اسلاید 14: آموزش ایکو کارت14تغییر کلمه عبور:نکات حائز اهمیت:کارت ها از طریق شرکت ایساکو برای مشتریان به صورت محرمانه ارسال می گردد.رمز کارت، در داخل پاکت ارسالی از طرف شرکت ایساکو می باشد.در صورت برابر بودن رمز جدید و تکرار آن، کلمه عبور تغییر می یابد.

اسلاید 15: آموزش ایکو کارت15سؤالات متداول:اخطار «خطا در اطلاعات کارت» این خطا هنگامی رخ می‎دهد که قرائت نوار مغناطیسی سیاه‎رنگ روی کارت توسط پذیرنده با مشکل مواجه شود. علت‎های احتمالی این اخطار عبارتند از سرعت بیش از حد در هنگام کشیدن کارت یا عدم تماس پیوسته و کامل نوار مغناطیسی سیاه‎رنگ با دستگاه. در صورت تداوم این اخطار، احتمالا کارت مشتری مخدوش شده است.اخطار «14848» یا ظاهر نشدن منوی خدماتاین خطا هنگامی رخ می‎دهد که ارتباط اینترنتی پذیرنده با سوئیچ قطع باشد. در صورت سالم بودن اتصالات (کابل LAN، کانکتور، Router و ...) از لحاظ سخت‎افزاری، بروز این اشکال به یکی از دلایل زیر می باشد: اگر آخرین عبارتی که روی صفحه نمایش مشاهده می‎شود «برقراری ارتباط» باشد، علل احتمالی قطعی ارتباط عبارتند از قطع موقت اینترنت در محل، وجود Proxy در مسیر اینترنت و یا تنظیمات نادرست شبکه داخلی در دفتر نمایندگی. اگر پس از رفع این مشکلات، اخطار 14848 ادامه یابد و یا منوی خدمات ظاهر نگشته و آخرین عبارت روی صفحه نمایش «دریافت اطلاعات» باشد، این خطا ناشی از عدم تطابق تنظیمات پذیرنده با سرور مرکزی است. در این صورت باید مراتب از طریق تلفن 02163417777اطلاع داده شود تا اقدامات لازم انجام پذیرد.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید