اقتصاد و مالی

آیات و روایات در زمینه بانکداری اسلامی در قران

ayat-va-revayat-dar-zamineye-bankdari-eslami

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آیات و روایات در زمینه بانکداری اسلامی در قران”

آیات و روایات در زمینه بانکداری اسلامی در قران

اسلاید 1: به نام خداموضوع:آیات و روایات در زمینه بانکداری اسلامی در قرانرشته:مدیریت امور بانکینام و نام خانوادگی:شماره دانشجویی:

اسلاید 2: سوره بقره آیه 245مَنْ ذَالَّذی یُقرِضُ الله قَرْضاً حَسَناً فَیُضاعِفَهُ لَهُ اَضْعافاً کَثیرَةً کیست که خدا را وام (قرض الحسنه) دهد و خدا بر او به چندین برابر بیفزاید.

اسلاید 3: تفسیر:۲۴۵ - من ذا الذي يفرض الله قضا ..... این آیه درباره تأمینتجهیزات و امور مالی جهاد است. تعبیر قرض الحسنه از انفاق در آیه،عظمت انفاق در مورد جهاد را نشان میدهد و روشن می کند کهبالاترین نوع انفاق، انفاق در امر جهاد است. این آیه می فرماید: تصورنکنید که انفاق کردن از مال، در زندگی شما کمبودی ایجاد می کند.

اسلاید 4: آیه 39 سوه روم وَما اتَیْتُمْ مِنْ رِباً لِیَرْبُوا فی اَموالِ النّاسِ فَلایَرْبُوا عِنْدَالله و آن سودیکه شما به رسم ربا دادید که بر اموال مردم ربا خوار بیفزائید نزد خدا هرگز نیفزاید.

اسلاید 5: تفسیر:۳۹ - و ما انتم من ربا ليزبوا في أموال الناس ... در این آیه دونمونه از انفاق برای خدا و انفاق برای دنیا را بیان کرده است: آنچه راکه به منظور افزایش می پردازید تا در اموال مردم فزونی یابد، نزدخدا فزونی نخواهد یافت و آنچه را به عنوان زکات می پردازید و فقطرضای خدا را می طلبید، آنها دارای پاداش مضاعفند. منظور از ربا دراین آیه هدایایی است که برخی افراد برای دیگران می برند تا درعوض بهتر و بالاتر از آن را دریافت کنند.حدیث: از امام صادق (ع) در تفسیر این آیه نقل شده است منظورهدیه ای است که به کسی داده می شود تا بیش از آن عوض گرفتهشود، این ربای حلال است.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید