سایر تحقیق و پژوهش

اثر بخشی نقش مشاور مدارس

esr-bakhshi-naghsh-moshaver-dr-madaars

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اثر بخشی نقش مشاور مدارس”

اثر بخشی نقش مشاور مدارس

اسلاید 1: اثر بخشی نقش مشاور در مدارسارائه:

اسلاید 2: مشاوره چیست ؟به نظر پاترسون ( 1974) مشاوره جریانی کمکی و تخصصی بین مراجع و مشاوره است . مراجع شخصاً قادر به حل مشکل روانی خود نیست و برای دریافت کمک به منظور حل مشکل از مشاور که در حل مشکلات روانی مهارت دارد یاری می طلبد .با توجه به تعاریف فوق ، می توان چنین نتیجه گرفت که مـشاوره فـعالیتی تـخصصی ، هـدفدار و یـا بین مراجـع ( فرد مشکل دار ) و مشاو ( کسی که در برقراری رابطه حسنه و حل مشکلات روانی تخصص دارد ) است که در آن مراجع در یک جو مملو از تفاهم و همدلی ، آزادانه و صادقانه به طرح مشکلش با مشاور می پردازد و پس از تجزیه و تحلیل موضوع و خود شناسی بیشتر و عمیق تر ، با کمک مشاور به تصمیم گیری مناسب و نهایتاً حل مشکل موفق می شود.

اسلاید 3:

اسلاید 4: ارائه آموزش در مورد مسائل روانشناختی و اجتماعی مشاور ممکن است در مورد مسائل جنسیتی کلاس های آموزشی با موضوعات بهبود مهارت های اجتماعی، مقابله با خشونت، حوادث و آسیب های مربوط به مدرسه یا جامعه برگزار کند، نوع ارتباطات و رفتار های اجتماعی مناسب را در مدرسه و جامعه را برای دانش آموزان تشریح کند یا سمینارهایی مربوط به مهارت های تحصیلی، عادات مطالعه و مدیریت زمان ارائه دهد.

اسلاید 5: هدفهای برنامه ی راهنمایی تحصیلیمعمولاً هدفهای یک دوره ی راهنمایی تحصیلی به ترتیب زیر طبقه بندی می شود.1.      برنامه های تحصیلی مربوط به آینده2.     تحصیلات حرفه ای3.     فعالیتهای هنری4.     فعالیتهای مربوط به حفظ سلامت جسمی و فکری5.     رشد علائق اجتماعی

اسلاید 6: شرایط انجام مشاوره تحصیلی شرایط لازم برای انجام مشاوره تحصیلی همانند سایر مشاوره هاست . معمولاً در مدارس اتاقی با عنوان اتاق مشاوره وجود دارد ، دانش آموزان می توانند به صورت مستقیم یا از طریق صندوق مشاوره با مشاور ارتباط برقرار کنند. پاسخهای خود را نیز می توانند بطور مستقیم از مشاور دریافت کنند یا به صورت ناشناس در بولتن مشاوره مطالعه کنند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید