پزشکی و سلامت بیماری‌ها

اختلال رشد در کودکان

ekhtlal-roshd

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اختلال رشد در کودکان”

اختلال رشد در کودکان

اسلاید 1: اختلال رشد در کودکان ارائه:

اسلاید 2: اختلال رشد زمانی رخ می دهد که کودک در مراحل خاص رشد مهارتی را نیاموزد

اسلاید 3: مقدمهبقیه بچه‌ های کلاس فرزندتان روز به‌ روز قدشان بلندتر می‌شود اما به ‌نظر می‌رسد که رشد فرزند شما عقب مانده است و این مسئله باعث می‌شود همکلاسی ‌هایش او را دست بیندازند.مشکلی وجود دارد؟ شاید، شاید هم نه. بعضی بچه ‌ها کمی کندتر از بقیه رشد می‌کنند و دلیل آن این است که پدر و مادرشان هم همینطور بوده‌اند. اما بعضی دیگر ممکن است یک اختلال رشد جدی داشته باشند که به هر مشکلی که نتواند انتظارات واقعبینانه رشد را در کودکان برآورده کند از رشد نکردن قد و وزن در کودکی گرفته تا تاخیر در رشد جنسی در نوجوانان اطلاق می‌شود.

اسلاید 4: تاخیر در رشد چیست؟رشد کودک به مراحلی گفته می شود که طی آن کودک مهارت هایی را در زمان های پیش بینی شده می آموزد که به آن مراحل رشد می گویند. اختلال رشد زمانی رخ می دهد که کودک در مراحل خاص رشد مهارتی را نیاموزد. برای مثال اگر زمان مناسب برای راه رفتن بین 9 تا 15 ماهگی است و کودک 20 ماهه ای نمی تواند راه برود او اختلال رشد دارد. اختلال رشد در 5 زمینه و یا فقط در یک یا دو مورد از آنها رخ می دهد. علاوه بر این از آنجا که رشد در هر زمینه به زمینه دیگر مرتبط است پس اگر در یک زمینه مشکل ایجاد شود (گفتار و زبان) می تواند در قسمت های دیگر نیز تاخیر رشدی ایجاد کند. (اجتماعی و احساسی)

اسلاید 5:

اسلاید 6: انواع مختلف الگوهای رشد طبیعی چند تفاوت که در الگوی رشد کودکان طبیعی دیده می‌شود شامل موارد متداول زیر است که اختلال رشد به حساب نمی‌آیند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید