پزشکی و سلامت بیماری‌ها

اختلال شخصیت پارانوئید

ekhtelal-shakhsiat-paranoeid

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 16 اسلاید واژه شخصیت یک واژه بسیار قدیمی است که ریشه در کلمه پرسونا دارد که به معنی نقاب یا ماسکی بوده که بازیگران قدیم در روم باستان در نمایش های تئاتری بر چهره خود می زدند و با آن ایفای نقش می کردند وبعدها در معنای گسترده ای نمایانگر نقش هایی شده است که افراد در برخوردهای اجتماعی از خود نشان می داده اند.بعبارت دیگر در بسیاری از برخوردهای اجتماعی مااز طریق شخصیت،از خود نقاب ها و ماسک هایی را ارائه می دهیم که اجتماع براساس آنها مارا ارزیابی می کند.از شخصیت،مانند بسیاری از مفاهیم روان شناختی تعاریف مختلفی ارائه شده است.بااین حال می توان شخصیت را اینگونه توصیف کرد: ویژگی های دائمی که تعیین می کنند فرد به رویدادها و تجربه های زندگی چگونه واکنش نشان می دهد.شخصیت ابزاریست برای دیگران که فرد را با آن شناسایی کنند و طبق آن واکنش نشان دهند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1840 بازدید, 18 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اختلال شخصیت پارانوئید”

اختلال شخصیت پارانوئید

اسلاید 1: بسمه تعالی اختلال شخصیت پارانوییدعنوان درس:روانپزشکیاستاد مربوطه:گرداوری و ارایه:دانشجوی رشته فیزیوتراپی

اسلاید 2: شخصیت و تعاریف آنواژه شخصیت یک واژه بسیار قدیمی است که ریشه در کلمه پرسونا دارد که به معنی نقاب یا ماسکی بوده که بازیگران قدیم در روم باستان در نمایش های تئاتری بر چهره خود می زدند و با آن ایفای نقش می کردند وبعدها در معنای گسترده ای نمایانگر نقش هایی شده است که افراد در برخوردهای اجتماعی از خود نشان می داده اند.بعبارت دیگر در بسیاری از برخوردهای اجتماعی مااز طریق شخصیت،از خود نقاب ها و ماسک هایی را ارائه می دهیم که اجتماع براساس آنها مارا ارزیابی می کند.از شخصیت،مانند بسیاری از مفاهیم روان شناختی تعاریف مختلفی ارائه شده است.بااین حال می توان شخصیت را اینگونه توصیف کرد: ویژگی های دائمی که تعیین می کنند فرد به رویدادها و تجربه های زندگی چگونه واکنش نشان می دهد.شخصیت ابزاریست برای دیگران که فرد را با آن شناسایی کنند و طبق آن واکنش نشان دهند.

اسلاید 3: بنابراین،شخصیت عبارت است از یک اصطلاح کلی که می گوید فرد چگونه باانواع رویدادهای زندگی مقابله می کند،باآنها سازگار می شود و به آنها واکنش نشان می دهد.رویدادهای زندگی عبارتند از:چالش ها،شکست ها،فرصت ها،موفقیت ها و سرخوردگی ها.شخصیت چیزی است که آن را در درون تجربه میکنیم و از بیرون به دیگران نشان می دهیم.ویژگی های اصلی شخصیت نسبتا دائمی و ثابت هستند اما اکثر مردم براساس تجربه های خود متحول می شوند،برای واکنش نشان دادن در مقابل رویدادهای زندگی رفتارهای جدید و موثرتری یادمی گیرند و این یادگیری ها به آنها اجازه می دهند که با موفقیت بیشتری با الزام های زندگی سازگار شوند.

اسلاید 4: اختلالات شخصیت1-تعاریف-ویژگی هابعضی از افراد برای مقابله با چالش های زندگی،روشی انعطاف ناپذیر و سخت گیرانه پیش می گیرند آنها به ندرت رفتار خود در واکنش به رویداد ها را تغییر می دهند یا رفتارهای جدیدی یاد می گیرند. روش آنها برای مقابله با رویدادهای زندگی ثابت و نامتغیر است و این موضوع برای آنها پیامدهای دردسر ساز به همراه می آورد. افراد انعطاف ناپذیر در زندگی دیگران مشکل به وجود می آورد و به طور دائم خود و اطرافیانشان را از لحاظ روحی و روانی زجر می دهند. این ویژگی ها معمولا دیده می شوند که به اختلالات شخصیت مبتلا هستند اختلالات شخصیت مجموعه ای از انواع فرعی مشکلات شخصیتی هستند که درآنها ویژگی های مشترک زیر مشاهده می شوند:یک روند رفتاری ثابت و دایم که از انتظارات جامعه فاصله زیادی دارد.1-personality disorder

4,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید