فروش و بازاریابی

ادبیات بازاریابی ورزشی

adabiat-bazaryabi-varzeshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ادبیات بازاریابی ورزشی”

ادبیات بازاریابی ورزشی

اسلاید 1: 1.1 اگرچه هدف برجسته واگذاری(به شخص ثالث) بدست آوردن، نگهداری و یا افزایش موثر بودن سازمان است، اما عوامل مختلف دیگری وجود دارد که سازمان ها را به سمت نواحی واگذاری کسب و کارشان هدایت می کند.Theodore و ،Terry (2008) یادآور شدند که دو عامل بیشتر رایج، کاهش هزینه و بهبود کیفیت است و بسیاری از مطالعات و تحقیقات دیگر این دو انگیزه را پشتیبانی و حمایت می کنند.

اسلاید 2: از فواید و مزایای واگذاری به شخص ثالث، ذخیره سرمایه، به عنوان مهمترین هدف، شناخته شده است. مطالعات و تحقیقات قبلی درباره واگذاری، به طور واضحی نشان می دهدکه واگذاری می تواند بوسیله اجازه دادن به سازمانها برای کاهش دادن و کنترل هزینه ها، موثر بودن سازمانی را به دنبال داشته باشد. مثل مخارج کلی شامل حقوق و دستمزد کارکنان، یا تغییر دادن هزینه های ثابت به هزینه های متغیر. واگذاری همچنین بخاطر اینکه بهبود کیفیت یک نتیجه قابل انتظار، و گاهی حتی تضمین شده می باشد، انتخاب شده است. این امر زمانی از طریق واگذاری اتفاق می افتد که یک شخص ثالث بکار گرفته شده، بتواند عملکرد را افزایش دهد و مهارت های مناسب را برای اجرای عملیات داشته باشد.

اسلاید 3: واگذاری، برای اهداف کاهش هزینه و بهبود کیفیت، گاهی اوقات مزایای دیگری را تولید می کند. عامل دیگری برای استفاده از واگذاری، ضعف مهارت های خاص مورد نیاز برای انجام اقدامات و کارها در سازمانها می باشد. وسعه مهارتهای ضروری برای عملکردهای خاص، از طریق آموزش پیوسته، به مقدار زیادی زمان و تلاش نیاز دارد و مهمتر از همه، می تواند هزینه هایی را در پی داشته باشد. بنابراین واگذاری خارجی می تواند بر فعالیتهای داخلی ترجیح داده شود و به سازمانها اجازه می دهد که بر زمان و انرژی خود، در زمینه هایی که اولویت دارد، تمرکز کنند. علاوه بر این، یک رابطه استراتژیکی پیوسته یا دسترسی به منابع را، به ارائه کنندگان خدمات ایجاد می کند.

اسلاید 4: همان طور که قبلا ذکر شد، واگذاری خارجی، یک کسب و کار بسیار رایج است. بسیاری از سازمانهای ورزشی، برخی فعالیت ها را واگذاری می کنند، نظیر مدیریت تسهیلات، فروش اسپانسرها، ارتباطات رسانه ای، و یا مدیریت صفحات اینترنتی. چندین آژانس واگذاری خارجی در زمینه مدیریت ورزشی وجود دارد مثل IMG, Global Spectrum, Delaware North و غیره. یکی از رایج ترین فعالیتهایی که بوسیله مدیریت ورزشی واگذاری می شود، فعالیتهای بازاری و تجاری آنهاست. Maltz اشاره کرد که سازمانهای کوچک با نیروی کار کم و تجربه ناکافی به واگذاری، تمایل بیشتری دارند. سازمانهای ورزشی، مخصوصاً یک مجتمع بازاریابی ورزشی از برنامه های آموزشگاهی یا تیمهای ورزشی لیگهای کوچک، نوعاً کارکنان و مجموعه پرسنلی کوچکی با مسئولیتهای شغلی زیاد دارند. بعضی از مثال ها عبارتند از: فروشهای اسپانسرها و بلیت ها.

اسلاید 5: Burden و Li گزارش دادند که حدودا 41درصد از تیمهای بیسبال لیگ غیر اصلی، بخشی از فعالیتهای بازاریابی خود را به صورت واگذاری انجام می دهند. مثل طراحی خلاق وسایل بازاریابی، تولید و مدیریت صفحات اینترنتی تیم، و انتشار برنامه ها. در ورزش آموزشگاهی، واگذاری بازاریابی ورزشی، یک تصمیم رایج است. طبق گفته Burden و Li (2005) بیش از نیمی از مجتمع های ورزشی آموزشگاهی ملّی، برای فعالیت های بازاریابی ورزشی خود، گزینه های واگذاری را بکار گرفته اند. برای مثال، دانشگاه تکنولوژی Georgia، عملیات فروش بلیت فوتبال و بسکتبال مردان را واگذاری می کنند. چندین دانشگاه شامل دانشگاه اوهایو، دانشگاه oregon، و دانشگاه آریزونا، تصمیم گرفتند که فعالیت های تجاری خود را به شرکت های خصوصی واگذاری نمایند.

اسلاید 6: پیش از این، تحقیقات بسیار کمی در زمینه بازاریابی ورزشی بر روی واگذاری تمرکز کرده اند. یک مطالعه، عوامل تصمیم گیری را آزمود که یک مجتمع ورزشی آموزشگاهی، باید زمان تعیین اینکه آیا باید برخی از عملیات های بازاریابی را واگذاری کنند یا نه، مورد بررسی قرار گیرد. Burden و Li (2005)چندین عامل شرایطی را برای پیش بینی زمان گرفتن این تصمیم پیشنهاد کردند.الف)ماموریت، فلسفه، و اهداف انستیتوب)کیفیت برنامه های ورزشی در سطح ملیج)کنترل حقوق و دارایید)رابطه با مشاغل محلیه)گزینه های درونی

اسلاید 7: این عوامل موقعیتی برای بررسی و ارزیابی بسیار حیاتی می باشند، به هرحال، آنها به صورت تجربی، بوسیله تصمیم گیران واقعی آزمایش نشده بودند. به همین خاطر، این تحقیق و مطالعه نوعی، عوامل مهم تصمیم گیری مدیران آموزشگاهی را در برنامه ورزشی با بیان مدل ترکیبی AHP و SWOT مشخص خواهد کرد.1-2مدل AHP و SWOT1-2-1 تجزیه و تحلیل SWOT

اسلاید 8: برای موثر ماندن و موفق بودن در بازار، هر سازمانی باید از عوامل درونی و بیرونی که می تواند بر شکست یا موفقیت آنها تأثیر داشته باشد، آگاه باشد. بدست گیری تجزیه و تحلیل SWOT ساده است اما ابزار طراحی استرتژیکی موثری است، برای اجازه دادن به سازمانها برای شناخت این عوامل، عوامل درونی تجزیه و تحلیلی SWOT، دارایی سازمان را که می تواند بر شکست یا موفقیت سازمان تأثیر بگذارد، امتحان می کند و عوامل بیرونی(فرصتها و تهدیدها)عوامل را در محیط ارزیابی و بررسی می کند که نوعاً خارج از کنترل سازمان هستند و ممکن است بر عملکرد سازمان تأثیر بگذارند. در حالی که تجزیه و تحلیل SWOT، یک ابزار تجزیه و تحلیلی شغلی پذیرفته شده رایج می باشد، این عوامل از جهت بیان کیفیت، دشوار می باشند. بنابراین جهت غلبه بر این موضوع روشAHP با تجزیه و تحلیلSWOT ترکیب خواهند شد.

اسلاید 9: AHP یک مقیاس چندشرایطی یا چند هدفی است که به پیداکردن مشکلات پیچیده تصمیم گیری کمک می کند. و بوسیله ساختارسازی مشکلات، تشخیص عوامل تصمیم گیری، اندازه گیری اهمیت عوامل و ترکیب کردن تمامی عوامل تصمیم گیری انجام می شود. AHP این حقیقت را منعکس می کند که ماهیت تصمیم گیری، نیاز به یک سری ارزیابی منطقی از عوامل مختلف موجود در یک شرایط خاص تصمیم گیری دارد. بیشتر اوقات، تعیین کیفیت یا تشخیص اولویت اولویت عوامل تصمیم گیری دشوار، نامحسوس، ذهنی و غیرقابل تعیین کیفیت هستند.1-2-2 فرآیند سلسله مراتبی

اسلاید 10: یکی از مزایای AHP این است که این روش می تواند عوامل نامحسوس را به ارزشهای شماره ای تبدیل کند و از نظر سیستمی ارزش عوامل انتخاب شده را در جفت ها از طریق مجموعه ای از مقایسه ها ارزیابی کند. بنابراین، اساس و پایهAHP منطق مقایسه دو به دو و جفتی می باشد. مقایسه های دو به دو یا جفتی، اجازه می دهد تا ارزش های اهمیت نسبی تولید شوند که وزن یا ارزش نامیده می شود و ارزش اهمیت که بوسیله روش Eigenvalue محاسبه شده است. ماتریکس مقایسه های جفتی بوسیله بیان زیر به تصویر کشیده شده است:زمانی که اهمیت نسبی برای i به j است، aij=1

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید