کسب و کار مهارت‌های شخصی

ارائه کتاب قورباغه ات را قورت بده اثر برایان تریسی

ketab-ghorbagheh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 33 اسلاید خلاصه کتاب قورباغه ات را قورت بده اثر برایان تریسی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1664 بازدید, 10 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارائه کتاب قورباغه ات را قورت بده اثر برایان تریسی”

ارائه کتاب قورباغه ات را قورت بده اثر برایان تریسی

اسلاید 1: 1اثر برايان تريسيقورباغه ات را قورت بدهتهيه كننده :

اسلاید 2: سرگذشت برايان تريسي:در مدرسه پيشرفت چنداني نداشت و در آخر ترك تحصيل كرد و در كشتي باربري مشغول كار شد و به مدت 8 سال در حين كار كردن سفر هم مي‏كرد بعد از اين مدت فروشنده شد و درصد معيني از فروش را دريافت مي‏كرد تا اينكه از خود پرسيد:

اسلاید 3: (( چرا ديگران از من موفق ترند؟))به سراغ فروشندگان موفق رفت و به نصايح آن‏ها گوش فراداد درنهايت تبديل به يك مديرفروش شد. استراتژي پيروي از مديران موفق را دنبال كرد سرانجام در سن 25 سالگي نايب رييس شركتي شد كه 95 نيروي فروش در 6 كشور مختلف داشت طي سال‏ها در 22 حرفه مختلف كار كرد چندين شركت تأسيس كرد و موفق به كسب مدرك بازرگاني از يك دانشگاه معتبر شد و زبان‏هاي فرانسوي آلماني و اسپانيايي را ياد گرفت سخنران، مربي و مشاور بيش از 500شركت شد و... .

اسلاید 4: كليد دستيابي به موفقيت‏هاي بزرگ، كاميابي، احترام، مقام وخوشبختي اين است كه بتواني ذهنت را به طور كامل روي مهم‏ترين كار و هدفت متمركز سازي و همتت را بر اين استوار سازي كه آن را تمام و كمال به انجام برساني. او دريافت كه :

اسلاید 5: كليد خوشبختي، رضايت، موفقيت بزرگ و احساس فوق العاده قدرت و كارايي فردي براي شما اين است كه عادت كنيد هر روز اولين كاري كه انجام مي‏دهيد خوردن قورباغه‏تان باشد.

اسلاید 6: 1) ميز را بچينيددقيقاً مشخص كنيد كه چه مي‏خواهيد. روشن بودن اهداف يك نكته اساسي است.قبل ازشروع كاراهداف وپروژه‏هاي خود را روي كاغذ بنويسيد. مشخص بودن هدف مهم‏ترين اصل در رابطه با كارايي فردي است.هرگز يك روز خود را از دست ندهيد.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید