ertebat-jamaei

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارتباط جمعی و مدل های آن”

ارتباط جمعی و مدل های آن

اسلاید 1: ارتباط جمعی و مدلهای رایج آنبه نام خدا

اسلاید 2: ارتباط جمعی ، ارتباطی است که افراد گیرنده ی پیام ، غیرقابل شمارش هستند مانند : ارتباط تلویزیونی یا رادیویی . هدف اصلی در این نوع ارتباط ، انتشار اطلاعات و اخبار در گستره وسیع و درمیان تعداد بیشماری مخاطب است.

اسلاید 3: ژوزف تی کلاپر : ارتباط جمعی عبارت است از رساندن اطلاعات، ایده ها و برداشتها از طریق وسایل ارتباطی و دریافت این اطلاعات به وسیله عده زیادی از انسانها در یک زمان.

اسلاید 4: ارتباط جمعی حاوی پنج ویژگی است (سادنی هید1972):تعداد گیرندگان وسایل ارتباط جمعی نسبتا زیاد است.ترکیب گیرندگان بسیار متنوع است.توزیع پیام سریع است.هزینه برای مصرف کننده کم است.با ارسال پیام از طریق وسایل ارتباط جمعی نوعی تکثیر پیام بوجود می اید.

اسلاید 5: وقتی ارتباط،ارتباط جمعی است که دارای سه ویژگی زیر باشد :جنبه عمومی داشته باشد و مردم بتوانند آن را مورد ملاحظه و بررسی و کنترل قرار دهند.جنبه ی گذران داشته و برای مصرف در حال حاضر تهیه شده باشد.علاوه بر آن در ارتباط جمعی فرستنده پیام یا برقرارکننده ی ارتباط نیز دارای ویژگی های خاصی است .

8,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید