علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

ارتباط مناسب و حضور در زندگی نوجوان

Ertebat_monaseb_va_hozoor_dar_zendegi_nojavanan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارتباط مناسب و حضور در زندگی نوجوان”

ارتباط مناسب و حضور در زندگی نوجوان

اسلاید 1: گفتار سوم - ارتباط مناسب با نوجوان - حضور در زندگی نوجوان

اسلاید 2: ارتباط با نوجوانپرسش: چگونه می‌توان ارتباط خود را با نوجوان بهبود بخشید؟

اسلاید 3: تا به حال دو پرسش زیر را از خود پرسیده‌اید؟فرزند نوجوان من مشکلات مهم خود را با چه کسی یا کسانی مطرح می‌کند؟آیا فرزند نوجوان من رابطه مناسبی با من دارد؟

اسلاید 4: ارتباط مناسبصحبت کردن مداوم با فرزندانگوش کردن فعالدرک درست احساسات فرزندانسوال کردن و نظر‌خواهیتشویق بیشتر و انتقاد کمترتوجه به کنجکاویصداقت و آزاد‌‌اندیشیرفتار خوب را با واکنش فوری پاسخ دادن

اسلاید 5: ارتباط سالمارتباطارسال پیام و دریافت بازخورد میان فرستنده و گیرنده که در بافت خاصی صورت می‌گیرد.ارتباط سالمدر ارتباط سالم پیام ارسال شده به درستی و تمامی دریافت و ادراک می‌شود.

اسلاید 6: راهبردهای ایجاد و حفظ رابطه سالم با نوجوانصادق و آزاد اندیش باشید.از شیوه فرزند‌پروری متعادل استفاده کنید.به کاهش آسیب فکر کنید.تاکید بر مثبت بودن.نوجوان خود را به حضور در فعالیت‌های فوق برنامه تشویق کنید.از حاضرین فعال در زندگی نوجوان خود باشید.باورهای غلط در مورد نوجوان را بشناسید.

اسلاید 7: باورهای غلط به عنوان موانع ارتباطاو به من گوش نمی‌کند.او مرا عصبانی می‌کند.

اسلاید 8: در زندگی و فعالیت‌های فرزندانمان شرکت داشته باشیم.روزانه دست کم 15 دقیقه به کاری که فرزندمان خواسته بپردازیم.هفته‌ای یک بار فعالیتی را با فرزندمان ترتیب دهیم.از فعالیت‌های فرزندمان حمایت کنیم.همواره رفتار خوب را با واکنش فوری پاسخ دهیم.هنگام صرف غذا از فرصت استفاده کرده و به تبادل خبرهای روزمره با خانواده بپردازیم.مراقب زمان‌های پر استرس در زندگی فرزندمان باشیم.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید