ertebat-va-adaabe-moasherat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارتباط موثر و آداب معاشرت”

ارتباط موثر و آداب معاشرت

اسلاید 1: *بسم الله الرحمن الرحیم* ارتباط و آداب معاشرت

اسلاید 2: ارتباط ، يعنی انتقال پيام ازفردی به فرد ديگر یا از يك فرد به عده ای از افراد، بصورت كلامی(گفتگوبا حالت های مختلف، نوشته)يا غير كلامي(حركات دست، حالت چهره، تصاوير، استفاده از لباس هاي خاص)

اسلاید 3: اهمیت برقراری ارتباط با دیگران جامعهٔ انسانی از طریق برقراری ارتباط افراد با یکدیگر شکل می گیرد. افراد درنتیجهٔ ارتباط بایکدیگر، رشدفکری واجتماعی می یابند واحساس ایمنی خاطر درآنها به وجودمی آید.بیشتر ارتباط های ما با دیگران از گفت و گو کردن با آنها شروع می شود. براي آنكه در گفتگو با ديگران نتيجه ي بهتري بگيريم، بایدآداب ومهارت هاي گفتگو كردن را بياموزيم.

اسلاید 4: مهارت ارتباط موثراگر انسان ها می دانستند که چگونه با همدیگر ارتباط برقرار کنند، قطعا دادگاه ها خلوت تر، کسب و کارها پر رونق تر و زندگی افراد بهتر می شد.وقتی اسم مهارت ارتباط موثر را می شنویم فکر می کنیم که برقراری ارتباط یک موضوعی است که ما یا بلد هستیم یا نیستیم و کمتر پیش می آید که فکر کنیم چگونه می توانیم توانایی هایمان را ارتقا دهیم.ولی اغلب وقتی شروع به گفتگو با بقیه می کنیم بعضی اوقات افراد گیج می شوند؛ ما یک چیزی می گوییم و شخص دیگر چیز دیگری می شنود و در نتیجه موجب تعارض، ناراحتی و کج فهمی می شود.این مسئله ممکن است باعث مشکلاتی در خانه، مدرسه، دانشگاه و روابط کاری شما هم شود.خیلی از ما برای ایجاد ارتباط موثر و صریح نیازمند یادگیری هستیم.

اسلاید 5: جدای از اینکه باید توانایی انتقال پیام را به صورت واضح داشته باشید، باید بتوانید به شیوه ای موثر گوش دهید تا تمامی زوایا و معانی آن چیزی که دارد بیان می شود را متوجه شوید.مخاطب شما باید مطمئن باشد که شما به خوبی به او گوش کرده اید.ارتباط موثر از چهار مهارت تشکیل شده است:ارتباط موثر چیزی فراتر از تبادل اطلاعات می باشد.ارتباط موثر یعنی فهمیدن احساسات و هدف در پشت هر اطلاعاتی ارتباط موثر چیست؟گوش دادن موثرارتباط غیر کلامی ( زبان بدن )مدیریت استرس در لحظهقاطعیت به شیوه ی محترمانه1324

اسلاید 6: موانع بوجود آمدن ارتباط موثر چیست؟زمانی که شما استرس دارید یا اینکه احساسات بر شما غلبه کرده است، این امکان وجود دارد که رفتار بقیه را بد متوجه شوید.همچنین ممکن است علایم غیر کلامی گیج کننده ای را از خود بروز دهید و یا کارهای ناصحیحی را انجام دهید.برای جلوگیری از تعارض و سو تفاهم ها یاد بگیرید که چگونه خود را قبل از اینکه به مکالمه ادامه دهید آرام کنید.نمی توانید ارتباط موثری داشته باشید، اگر در حال انجام چندین کار همزمان با هم باشید.اگر در حال چک کردن تلفن خودتان هستید، یا دارید برنامه ریزی می کنید که بعدا چی بگویید، یا اینکه در رویای خود غرق شده اید؛ خیلی از علائم غیر کلامی و زبان بدن طرف مقابل را متوجه نخواهید شد.برای ایجاد ارتباط موثر، باید از هر چیزی که حواس شما را پرت می کند دوری کنید و بر موضوع تمرکز کنید. استرس و احساسات غیر قابل کنترل عدم تمرکز

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید