کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

ارزیابی صحنه و ارزیابی اولیه

arzyabi1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارزیابی صحنه و ارزیابی اولیه”

ارزیابی صحنه و ارزیابی اولیه

اسلاید 1: PHTLS 2015 PRE HOSPITAL TRAUMA LIFE SUPPORTاین فایل آموزشی جهت ارتقاء سطح علمی و عملی نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی و کلیه کسانی که به هر نحو با نجات جان انسانها در ارتباطند گردآوری شده استتشکر ویژه از سرکار خانم ناهید صادقی کیا ( عضو فعال جمعیت هلال احمر استان همدان،شهرستان تویسرکان که در تهیه این فایل آموزشی در کلیه مراحل همیار ما بودند.)مترجم ( ابراهیم هوشمندی،مربی کمکهای اولیه استان فارس)

اسلاید 2: مبحث سوم ارزیابی صحنه و ارزیابی اولیه

اسلاید 3: ارزیابی صحنهاجزاءایمنیآتش، آلودگی، نزاع، و غیرهاطلاعات قبل از ورودورود به صحنهمنابع در دسترسمکانیسم آسیبمصدومیناموزش به پرسنل و همکاران بصورت همزمان از اولویتزیادی برخوردار است.

اسلاید 4: ایمنی (1 of 3)ایمنی اقدامات پیشگیری کنندهواکسیناسیونآموزش

اسلاید 5: در واقع مبحث ایمنی قبل از از حادثه باید مورد بررسی قرار گیرد. ایمنی در قبل از حادثه ، در حین جریان حادثه ، و همچنین تا پایان حادثه ، باید صورت گیرد. در فاز قبل از حادثه توجه به اصل پیشگیری و آموزش اصولی بحث شده است. از طریق ایمنی ایست که میتوان از جان خود و همکار خود ، مصدومین ، افراد حاضر در صحنه حفاظت کرد.

اسلاید 6: ایمنی (2 of 3)حادثهآگاهی از موقعیتچنانچه در صحنه خطر قریب الوقوع، وجود دارد وارد صحنه نشوید..صحنه جرمبچه بد (افراد شرور)هنوز هم در منطقهاقدامات ایمنیPPE اقدامات پیشگیری مناسبحادثه و بیماری خاص، دفع اصولی مواد خونی، مایعات بدن،وسایل نوک تیز(نیدل)

اسلاید 7: در حوادث اطمینان از حفظ ثبات منطقه و اطلاع از وضعیت حادثه از اولویت برخوردار است. چنانچه خطری در صحنه شما را تهدید میکند ، وارد نشوید.تا زمانی که خطر رفع شده و یا تجهیزات مربوط برای شما تامین گردد. ممکن است در برخی حوادث امنیت و ایمنی شما مستلزم وجود همکاری سایر نهاد ها مثل ( آتش نشانی ، پلیس و ...) باشد. در صحنه حادثه ای که جرم و یا جنایت صورت گرفته ، مستندات و مدارک صحنه حادثه را که دال بر وقوع جرم باشد حفظ شود ، البته بدون اسیب رساندن به مصدوم.

اسلاید 8: ایمنی (3 of 3)قرار گرفتن در معرض عواملی ،همچونبیماری سلخون و مایعات بدن (ایدز)HIVهپاتیتپیشگیری از برخورد با این عوامل

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید