علوم مهندسی مهندسی صنایع و مواد

استراتژی جمع‌آوری داده – Data Collection Strategy

70-Data-Collection-Strategy

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استراتژی جمع‌آوری داده – Data Collection Strategy”

استراتژی جمع‌آوری داده – Data Collection Strategy

اسلاید 1: استراتژی جمع‌آوری دادهData Collection StrategyMGTools.ir

اسلاید 2: عنواناستراتژی جمع آوری دادهنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعتغییرات و سازمان / تصمیم گیری و حل مساله / زنجیره تامینسطحگروهی / سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: ابزار استراتژي جمع‌آوري داده روشي براي جمع‌آوري داده بعد از يك دوره يا ارائه طرح جديد ارائه مي‌كند. براي اين كار از روش‌هاي ارزيابي و نمونه‌گيري و تحليل‌هاي آماري استفاده مي‌شود. این استراتژی نیازها، نمونه‌گیری‌ها و روش‌های ارزیابی سایر داده‌ها را درنظر می‌گیرد. ( آنها را شناسایی کرده و در قالب آمار توصیف می‌کند). کاربرد نمونه : تصمیم در روند اقدام صورت گرفته بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده اولویت بخشیدن ( دادن ) به مشکلاتی که بایستی بر روی آن کار کرد. تائید توانایی این فرایند ( یا پروسه ). نظارت بر بهبود فرایند فرم استراتژی جمع‌آوری داده‌ها به گونه‌ای می‌تواند توسعه یابد که نیاز هر نوع مجموعه را برطرف سازد که به منابع اطلاعات آماری برای تعیین اندازه نمونه، روشهای نمونه‌گیری و توصیفی و محاسبات ارجاعی ، اشاره می‌کند. فرایند اجرای این تکنیک به شرح ذیل می‌باشد: 1- تيم تعيين مي‌كند كه چه داده‌هايي براي تعيين مشكل يا اندازه‌گيري انتظارات براي يك عملكرد خاص لازم است. 2- تيم تصميم مي‌گيرد كه چه روشي و از چه محلي براي جمع‌آوري داده استفاده شود. 3- اسناد جمع‌آوري داده به افراد مورد نظر داده مي‌شود. 4- بعد از جمع‌آوري داده، آنها سازماندهي و خلاصه مي‌شوند. با تحليل‌‌‌‌هاي آماري مي‌توان اطلاعات بيشتري بدست آورد. این تکنیک کمی و کیفی، استراتژیک و عملیاتی و تک متغیره می‌باشد. ارزیابی یک و چند مرحله‌ای در این روش به صورت نقطه‌ای انجام می‌شود. همچنین جمع‌آوری، مدیریت و تجزیه و تحلیل داده از دیگر قابلیت‌های این ابزار می‌باشد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطچکلیست Checklist گروه کانونی Focus Group نقشه عملکردی Functional Map توزیع فراوانی Frequency Distribution آنالیز شکاف Gap Analysis طوفان فکری Brainstorming تحلیل پارتو Pareto Analysis مزایاامکان ارزیابی در چند بعدکاربردها•براي تصميم‌گيري در مورد دوره‌هاي جمع‌آوري داده•براي اولويت‌بندي مشكلاتي كه بايد بر روي آنها كار شود•براي مشخص‌كردن ظرفيت فرآيند•براي نظارت بهبود فرآيندمعایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانی پیچیدگی زمان بر بودن تکنیک نیاز به آموزش قبل از استفاده از تکنیک

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان