eshteraak-gozaari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.

  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اشتراک گذاری”

اشتراک گذاری

اسلاید 1: نام و نام خانوادگی ستایش محمدی پایه هفتم کتاب : فناوری اطلاعات درس: اشتراک گذاری

اسلاید 2: مقدمهنوآوری یکی از واژه‌هایی است که امروزه به کرات در فضای کسب‌وکار، مدارس، دانشگاه‌ها و حتی محیط‌های اجتماعی مختلف شنیده می‌شود. اما به راستی این مفهوم که پیوندی تنگاتنگ با مفاهیمی مانند خلاقیت، فناوری، اختراع و اقتصاد دانش‌بنیان دارد، به چه معنا است؟ انواع نوآوری چیست و چگونه می‌توان نوآوری را در جوامع، کسب‌وکار و ... اشاعه و ترویج نمود؟ در مقاله پیش رو، سعی خواهد شد تا مروری اجمالی بر این سؤالات و مهم‌ترین جنبه‌ها و ابعاد مقوله نوآوری داشته باشیم.

اسلاید 3: نوآوری چیست؟اگر بخواهیم نوآوری را به زبان ساده بیان کنیم، می‌توان گفت: «ماهیت نوآوری، ایجاد تغییر در محصولات یا خدمات و یا روش خلق و عرضه آن‌ها، با هدف پاسخگویی به بازارهای جدید و نیازهای متغیر مشتریان است. انجام صحیح این تغییرات و موفقیت در آن، منوط به مشاهده پیوندها، کشف فرصت‌ها و استفاده مناسب از آن‌ها است.»تقریباً در تمامی متون آکادمیک، صحبت‌ها و نظرات کارآفرینان موفق و تجارب توسعه فناوری، نقش دانش و مهارت‌های فناورانه در کنار خلاقیت و نوآوری در موفقیت کسب‌وکار، مورد تأکید قرار گرفته است. اما مدیریت کارآمد فرآیند نوآوری، در گرو درک صحیح و عمیق مفهوم نوآوری است. به عبارت دیگر، یکی از مشکلات کلیدی در مدیریت نوآوری، فهم متفاوت افراد از این واژه بوده که اغلب با مفهوم اختراع، اشتباه گرفته می‌شود.

اسلاید 4:

اسلاید 5: در دنیایی کنونی به سبب گشترش دانش ،فناوری و شناخت علم محدودیت های زمانی مکانی مالی و تحوا علم لازم است تا از فناوری و پیشرفت علم استفاده کرد تا هر چه بیشتر شکوفا شد و سایلی مانند اینترنت گوشی شبکه های مجازی ماهواره ها و ...،

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

افزودن به سبد خرید