کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

اصول و روش های کار تیمی

akhlaghe_mohandesi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۵ اسلاید مفهوم کار تیمی در حقیقت آن قدر ساده است که اغلب مردم فهم آن را بسیار عادی می پندارند و همین مسئله که آنها با این فرض ، کار تیمی انجام میدهند مشکل ساز است چراکه آنها در اصل کار گروهی انجام می دهند .
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1770 بازدید, 10 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصول و روش های کار تیمی”

اصول و روش های کار تیمی

اسلاید 1: اصول و روش های كار تيمياستاد مربوط:دانشجو:درس:

اسلاید 2: تیم چیست و چه تفاوتی با گروه کاری دارد؟مفهوم کار تیمی در حقیقت آن قدر ساده است که اغلب مردم فهم آن را بسیار عادی می پندارند و همین مسئله که آنها با این فرض ، کار تیمی انجام میدهند مشکل ساز است چراکه آنها در اصل کار گروهی انجام می دهند . به طور معمول هرکس تجربه حضور در یک جلسه و ایفای نقش در آن و یا مواجهه با یک گروه جدید از همکاران و انجام کار جمعی را داشته است اما اینها صرفا مثال هایی از گروه های کاری اند.یک تیم به تعداد کمی از افراد گفته می شود که دارای مهارت های تکمیل کننده یکدیگر بوده و دارای مقاصد ، اهداف و رویکردی مشترکند که بر مبنای آن ها بهم پیوند میخورند و به یکدیگر تکیه میکنند یا به بیانی دیگر تیم به یک گروه کاری گفته میشود که تمامی شرایط یک تیم واقعی را داراست و اعضای آن کاملا به شکوفایی و موفقیت یکدیگر متعهد هستند.اعضای تیم بهم وابسته اند و این بدین معنی است که عدم فعالیت یک عضو از تیم باعث عدم انجام کار تیمی میشود.در واقع کار انها اثر متقابل بر یکدیگر دارد اما به عکس ، گروه های کاری ، گروهی از افراد هستند که با یکدیگر کار میکنند و از راهنمایی یک نفر بهره می برند کار شخصی در انها بیشتر نمود دارد.

اسلاید 3: علل احساس نياز به كار تيمي پيچيدگي وظايف و كارها نياز به خلاقيت مشخص نبودن مسير آينده: نياز به انعطاف‏پذيري استفاده بهينه از منابع افزايش بهره‏وري, اثربخشي و هماهنگي نيازبه يادگيري نياز به تعهد و پشتكار قوي پياده‏سازي برنامه و طرح‏هايي كه به همكاري ديگران نياز دارد. چند وظيفه‏اي و ميان رشته‏اي بودن كارها و فرآيندها

اسلاید 4: تفاوت و تمايز كارتيمي/ گروهي/ جمعي

اسلاید 5: گروهتيمانگيزه های پيوند دهنده افراد درگروه / تيم نيازهای مادی / فيزيکی بقا/ رقابت/ترس از قدرت بيرونی / فشارهای محيطی نيازهای عاطفی اجتماعی امنيت/ وابستگی/ حس تعلق دورنما و اهداف مشترک پيشرفت/توسعه/ آرمان گرايي اصول و ارزش های مشترک يگانگی/ ابتکار و ابداع/ سودمندی اجتماعی

اسلاید 6: تيمگروهنيروي پيوند دهنده بيروني:مانند نيازهاي مشترك بقا و امنيت، ترس از دشمن بيروني يا قدرت مافوقتركيبي از نيروهاي پيوند دهنده بيروني و دروني، مانند احساس تعلق، اهداف مشترك و ارتباط كاري در چارچوب وظايف و فرآيندهاي مرتبط.عمدتاً نيروهاي پيوند دهنده دروني مانند اصول, ارزشها، باورها و آرمان مشترك براي تعريف چارچوب‏ها در جريان حركت.

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید