منابع انسانی و مشاغل

اطفاء حریق جنگل و مراتع، آتش نشانی، هلال احمر، محیط زیست

harighe_jangal

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۶ اسلاید اطفا حریق جنگل و مراتع .آتش نشانی .حلال احمر. محیط زیست
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1495 بازدید, 16 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

  1. vahabzadeh.sh9

    فایل خریداری شدە رو کجا باید پیدا کرد، در دانلود ها نیست

    • admin

      سلام
      کاربر گرامی، شما می‌توانید فایل‌هایی که خریداری نموده‌اید را از آدرس https://ppt.ir/dashboard/my_downloads/ دریافت نمایید.

نظر خود را بنویسید

اطفاء حریق جنگل و مراتع، آتش نشانی، هلال احمر، محیط زیست

اسلاید 1: مقدمهاصول اطفاء حریق جنگل و مرتعحریق جنگلها در دو مرحله گسترش میابد. در ابتدا گرمای همرفت سبب گسترش آتش از رستنی های سبز پایین دست مانند علوفه، بوته و لاشبرگ (سوختهای زمینی) به سطوح بالاتر (سوختهای هوایی) مانند شاخه های درخت که اغلب در اندازه های متوسط هستند صورت می پذیرد. هنگامیکه شدت و اندازه حریق افزایش پیدا می کند و حریق به طور عمودی رشد پیدا می کند، گرمای تشعشع شیوة اولیه گسترش آتش در هر دو سطح هوایی و زمینی محسوب می شود.

اسلاید 2: گسترش حریق شدیداَ تحت تأثیر عوامل زیر استنوع پوشش گیاهیوجود باد و دانسیته آنجغرافیا و توپوگرافی محل (نوع زمین، شیب زمین، وجود شکلهای زمین مثل رود، درّه، تپّه)آب و هوا (دما، رطوبت، میزان بارندگی)تاکتیکهای اطفاء حریق

اسلاید 3: مفهوم سوخت در حریق جنگلدر حریقهای ساختمانی بیشترین سوخت مواد ساختمانی، مبلمان و اموال افراد است. در محیط جنگل و مرتع این سوختهای ساختمانی تنها زمانی نقش ایفا می کند که آتش به نواحی مسکونی برسد.در حریق جنگل متداولترین سوختها چوب و گیاهان هستند که هر دو زنده و تجزیه شونده می باشند. ترکیب سوخت که شامل رطوبت، مواد معدنی و روغن است، عامل احتراق و گسترش حریق است. اثرات متغییر است زیرا گونه های گیاهی زیادی وجود دارد و هر کدام ترکیبات بیولوژیکی و شیمیایی متفاوتی دارند.

اسلاید 4: استاندارد NFPA921استاندارد NFPA921 : کلاس مواد جنگلی به منظور آنالیز آتشگیری را به صورت ذیل معرفی می کند سوختهای زمینی و سوختهای هواییسوختهای زمینی «شامل همه مواد قابل اشتعال که مستقیماً بر روی زمین و یا در زمین فرو رفته اند می باشد»

اسلاید 5: سوختهای هوایی : به تمامی مواد سبز و خشک که در قسمت بالایی آسمانه (Canopy) جنگل قرار دارند اطلاق می گردد.«پل» (bridge) : میان سوختهای زمینی و هوایی اغلب، شاخه ها با اندازه متوسط، نهال و قلمه ها، درختان با شاخه های کمی به پائین خـــم شده و درختچه ها می باشند .

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید