علوم مهندسی معماری و عمران

افراد موفق در رشته مهندسی عمران

afrad-movafagh-dar-omran

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [5 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “افراد موفق در رشته مهندسی عمران”

افراد موفق در رشته مهندسی عمران

اسلاید 1: گردآورندهایمان سلطانی پور

اسلاید 2: موضوع کنفرانسافراد موفق در رشته مهندسی عمران

اسلاید 3: اشرف حبیب اللهجان جاب کرو بردفیلدامیلی بروکلینکاوه مدنیمانی گلپرورفردافراد موفق در رشته مهندسی عمران

اسلاید 4: اشرف حبیب‌الله در سال 1969 مدرک لیسانس خود را از دانشگاه Karachi پاکستان و مدرک فوق لیسانس را از دانشگاه برکلی کالیفرنیا در سال 1970 در رشته‌ی مهندسی عمران اخذ کرد. از 1975 تاکنون، به عنوان موسس و مدیرعامل شرکت کامپیوتر و سازه (Computers & Structures , Inc) و یک مهندس­ و توسعه‌دهنده‌ی برجسته‌ی نرم‌افزاردر کالیفرنیا شناخته می‌شود. شرکت CSI، یک کمپانی نرم‌افزاری مهندسی سازه و زلزله است که در برکلی کالیفرنیا مستقر می‌باشد. پس از تاسیس این شرکت خصوصی در سال 1975، اشرف و همکارانش اولین نرم‌افزار مهندسی ساخت و ساز را ارائه دادند که در کامپیوترهای شخصی قابل استفاده بود و از آن زمان مجموعه‌ای از محصولات را تولید و قابلیت‌های آن‌هارا توسعه داده‌اند.ETABS که یک نرم‌افزارآنالیز و طراحی برای ساختمان‌های چند طبقه (multi-story) است، به عنوان یک محصول مهندسی لرزه‌ای پیشرفته‌ در قرن بیستم به رسمیت شاخته شده است. 

اسلاید 5: این نرم‌افزار در مدل‌سازی محاسباتی،برای محاسبه‌یبارهای ثقلی، زلزله، باد، قابلیت غیرخطی سازه و تاثیراتP-Delta و توسط هزاران مهندس در بیش از 160 کشور برای طراحی پروژه‌های بزرگی از جمله مرکز تجارت جهانی One در نیویورک، محدوده شرقی پل خلیج سانفرانسیسکو، برج خلیفه در دبی، و پلCentenarioروی کانال پاناما استفاده شده است.از دستاوردها و افتخارات این مهندس پاکستانی‌الاصل ساکن آمریکا که به تازگی چهلمین سالگرد تاسیس شرکتش را جشن گرفته است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: تاسیسDiablo Ballet به همراه شرکا در سال 1993 که خدمتی دیگر در جهت فرهنگ و هنر بود و موجب شد در سال 1998 جایزه‌ی شناخت هنر (Arts Recognition) را از کمیته‌ی فرهنگ وهنر Contra Costa County دریافت کند.تاسیس”اتحادیه‌ی مهندسان برای هنر”در سال 1997. به طوری که کودکان در مدرسه بتوانند جنبه‌های هنری تکنولوژی و مهندسی ساخت و ساز را بررسی کنند.جایزه‌ی مشارکت اجتماعی (Community Involvement Award) از SEAONC در سال 2000 برای “افزایش ایمنی زندگی، سلامت محیطی و رفاه عمومی مردم”

اسلاید 6: دریافت جایزه‌ی هنرهای تجسمی سانفرانسیسکو را برای مشارکتش درDiablo Ballet و اتحادیه‌ی مهندسان برای هنر و همچنین کمک‌های انفرادی برجسته‌اش به انجمن هنریدر سال 2004دریافت جایزه‌یGeorge Winter از انجمن مهندسان عمران آمریکا (American Society of Civil Engineers – ASCE ) برای “تعهد به جامعه و نیازهای هنری اجتماع”، در سال 2005دریافت جایزه‌ی دستاورد یک عمر زندگی برونیر(J. Brunnier Lifetime Achievement Award) از انجمن مهندسان سازه‌ی کالیفرنیای شمالی (SEAONC)به پاس “بهبود کاربرد مهندسی ساخت و ساز به کمک توسعه‌ی برنامه‌های آنالیز ساختاریکارآمدش”در سال 2010مدال Charles S. Whitney از موسسه‌ی بتن آمریکا ((American Concrete Institute (ACI) در سال 2011 برای “توسعه‌ی کاربردهای کامپیوتر در سطح جهانی”

اسلاید 7: حبیب‌الله دریافت‌کننده‌ی بسیاری از بالاترین امتیازات برکلی است.شور و شوق او به عنوان یک سخنگوی کاریزماتیکدر مورد مزایای تحول‌آمیز تحصیلش در برکلی وبهبود رفاه جامعه توسطمهندسان سازه، الهام‌بخش فارغ‌التحصیلانساخت و ساز دانشگاه برکلی کالیفرنیا واستادان این دپارتمان است. در سال 2013، او به آکادمی CEE فارغ‌التحصیلان برجسته وارد شد.همکاری‌های طولانی مدت حبیب‌الله با برکلی، او را به یکی از خلاق‌ترین رهبران و پول‌سازترین‌ افراد دانشگاه تبدیل کرده است.او عمیقا به این دانشگاه و هیئت علمی آن علاقه‌مند و به تعالی مداوم آن متعهد است. حبیب‌الله همچنین مدت‌هاست که از فعالیت‌های CEE پشتیبانی می‌کند وبه طور منظم کمک‌های نامحدودی را برای کمک به اداره‌ی نیازهای تامین مالی دانشگاه انجام می‌دهد. در سال 2014، او برای خدماتش به افزایش بودجه‌ی تحصیلی، جایزه‌ی تقدیر بنیاد معتمدین (Foundation Trustees’ Citation) را از این دانشگاه دریافت کرد.

اسلاید 8: دکتر جان جاب کرو بردفیلد (26 دسامبر 1867 - 23 سپتامبر 1943) یکی از برجسته ترین مهندسین استرالیا بود که نظارت بر طراحی و ساخت پل بندر سیدنی به عنوان بهترین کار وی شناخته می شود.بردفیلد تحصیلات ابتدایی خود را در ایپسویچ، کوئینزلندسپری کرد، جایی که او در مدرسه دولتی ایپسویک شمالی و مدرسه تربیتی ایپسویچ حاظر شده بود. او سپس مدرک لیسانس مهندسی خود را در سال 1889 و سپس مدرک ارشد مهندسی خود را در سال 1896 از دانشگاه سیدنی، جایی که او دانشجوی کالج سنت اندرو بود دریافت کرد. او یکی از اعضای انجمن کوئینزلندرها در سیدنی بود. در سال 1924، بردفیلد اولین دکتری علوم مهندسی را در دانشگاه سیدنی برای پایان نامه خود در زمینه راه آهن برقی و پل بندر سیدنی دریافت نمود.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید