کسب و کار فروش و بازاریابی

انتخاب حالت ورود – entry mode selection

50-entry-mode-selection

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انتخاب حالت ورود – entry mode selection”

انتخاب حالت ورود – entry mode selection

اسلاید 1: انتخاب حالت ورودentry mode selectionMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانانتخاب حالت ورودنوعمدلمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / طراحیموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحفراسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: شرکت‌هایی که می‌خواهند بین‌المللی شوند، باید تصمیم به اتخاذ یک حالت ورود به بازار خارجی به منظور ایجاد بهترین استفاده از منابع خود بگیرند. هنگامی که یک حالت ورود انتخاب شد، سازمان‌های بین‌المللی انعطاف‌پذیری تاکتیکی خود را بوسیله توسعه مهارت‌ها ودانش برای حمایت از آرایش انتخاب‌شده کاهش می‌دهند.مدل انتخاب حالت ورود توسط چارلز هیل، پیتر هوانگ و چان کیم توسعه داده شده است. تحقیقات موجود بر روی حالت‌های ورود به بازار به آنها این بینش را داد که بسیاری از ادبیات موضوع تا سال 1990 بر روی فهرستی از ملاحضات بدون شناسایی ساختارهای اساسی متمرکز بودند.تصمیمات ورودی در شرایط ایزوله تلقی می‌شده است. با اعتقاد به چارچوب متحد موجود، چالز هیل و دو همکارش، ویژگی‌هایی را که بر تصمیمات شرکت‌ها برای حالت ورود به بازار خاص تاثیرگذار بودند، به سه ساختار اساسی دسته‌بندی کردند:1-متغیرهای راهبردیتاثیرگذاری انتخاب حالت ورود از طریق کنترل نیازمندی‌هایی است که باید لحاظ شوند. کنترل، توانایی و تمایل یک شرکت برای تاثیرگذاری بر تصمیمات، نظام‌ها و روش‌ها در بازار خارجی است. راهبردهای متفاوت نیاز به درجات متفاوتی از کنترل بر روی عملیاتی‌کردن پیوستن به خارج دارند، و بنابراین به حالت‌های ورود متفاوت منجر می‌شوند.2-متغیرهای محیطیتاثیرگذاری تصمیم‌گیری حالت ورود عمدتا از طریق نفوذ آنها بر روی سطح مناسبی از تعهد منابع است. تعهدات منابع بصورت دارایی‌هایی تخصیص داده شده است که برای دیگر استفاده‌ها بدون صرف هزینه نمی‌تواند به کار گرفته شود. منابع ممکن است ناملموس باشد، مانند مهارت‌های مدیریتی، یا ملموس، مانند ماشین‌ها و پول.3-متغیرهای معاملهتاثیرگذاری تصمیم‌گیری حالت ورود از طریق تاثیر بر خطرات انتشار و سطح مناسب کنترل است. ریسک از فرصتی که یک شرکت از دانش استفاده نموده است می‌آید (محسوس یا غیرمحسوس) که می‌تواند بصورت ناخواسته با انتقال به یک شرکت محلی آن را تبدیل به یک رقیب جدید نماید.«حالت ورودی که یک شرکت چندملیتی انتخاب می‌کند دارای پیامدهایی برای میزان منابعی که شرکت باید برای عملیات خارجی‌ خود متعهد شود، ریسکی که شرکت باید متحمل شود، و درجه کنترلی که شرکت می‌تواند در طول عملیات در یک بازار جدید امتحان نماید، می‌باشد.»

اسلاید 4: بسته به ترکیب این سه متغیر، چهار راه متفاوت ورود به بازار (یا حالت ورود) به عنوان مناسب‌ترین حالت‌ها بدست می‌آید:1-صادراتحرکت کالاها از کشور خود به کشور خارجی و فروش آنها بصورت محلی.2-مجوزدادنموقعی که یک ارائه‌دهنده مجوز حقوق مالکیت معنوی به نهادی دیگر برای دوره زمانی خاصی اعطا می‌کند؛ در عوض ارائه‌دهنده مجوز یک مبلغ حق امتیاز برای مجوز را دریافت می‌کند.3-سرمایه‌گذاری مشترکایجاد یک شرکت که از پیوستن دو یا چند شرکت مستقل بوجود می‌آید.4-مالکیت کامل‌داشتنشرکت 100 درصد سهام را بوسیله تنظیم عملیات جدید در یک کشور و یا با بدست‌آوردن یک شرکت موجود، دارا می‌شود.انتخاب حالت ورودی خاص تعیین‌کننده حیاتی برای تداوم موفقیت یک عملیات خارجی است. اگر یک شرکت چندملیتی عملیات خارجی دیگری دارد، نیاز است که یک تصمیم حالت ورود فردی در پرتوی عملیات‌های موجود گرفته شود.

اسلاید 5: ابزارهای مرتبطزمان ورود به بازار Time to Market مزایااین چارچوب به مدیران کمک می‌کند که ویژگی‌ها و موضوعاتی را که نیاز است در هنگام ورود به بازار در نظر بگیرند، شناسایی کنند، در نتیجه یک چارچوب تجاری برای رسیدن به بهترین حالت پیشنهاد می‌دهد.شرکت‌ها می‌توانند فعالیت‌های بازاری جدید خود را در روش‌های مختلف سازماندهی کنند. مدل ورود به بازار چشم‌اندازی از گزینه‌های اساسی حالت ورود، بعلاوه تخفیفات تجاری که نیاز است با انتخاب یک حالت ساخته شود، ارائه می‌دهد. شایستگی‌های اصلی سازمانی، اولویت حالت ورود را مشخص می‌کند. شرکت‌هایی که شایستگی اصلی خود را دانش فناورانه خود می‌دانند بدلیل خطری که از انتشار دانش‌شان به شرکت‌های همکار و ایجاد رقبای جدید می‌رود، ترجیح می‌دهند که مالکیت کامل‌داشتن را انتخاب نمایند. سازمان‌هایی که مزیت اصلی‌شان را توان مدیریتی خود می‌دانند می‌توانند به سمت صدور مجوز بروند.مدل برپایه نظریه اقتصادی هزینه‌های معامله است که فرض نموده که سازمان‌ها ساختار خود را تغییر می‌دهند و هزینه‌های معامله را برای افزایش سودآوری کاهش می‌دهند.کاربردهااین چارچوب به مدیران کمک می‌کند که ویژگی‌ها و موضوعاتی را که نیاز است در هنگام ورود به بازار خارجی در نظر بگیرند، شناسایی کنند، در نتیجه یک چارچوب تجاری برای رسیدن به بهترین حالت پیشنهاد می‌دهد.معایبلیست معرفی‌شده برای حالت‌های ورود کامل نیست: پروژه‌های پیمانکاری از این لیست جامانده است. در یک پروژه پیمانکاری، پیمانکار با مشتری خارجی برای مدیریت همه جزییات پروژه توافقمی‌کند، از جمله آموزش کارکنان عملیات. در پایان قرارداد، مشتری خارجی یک مجموعه آماده برای عملیات را در اختیار دارد.این مدل سازمان‌ها را بصورت نهادهای قراردادی می‌بیند. مدل شبکه‌ها را نادیده گرفته است. تعداد زیادی از تلاش‌های بین‌المللی از طریق روابط بین‌فردی و بین‌سازمانی اتفاق می‌افتد.اندازه‌گیری هزینه‌های معامله پیچیده و دشوار است. نظریه هزینه‌های معامله فرض نموده که مهمترین هدف، افزایش سودآوری است. شرکت‌ها ممکن است تصمیمات متفاوتی برای رقابت یا علت‌های راهبردی بگیرند.

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان