برق و الکترونیک

انواع ترانسفورماتور و تجهیزات ترانس ها

teransformator

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۰ اسلاید این پاورپوینت انواع ترانس های قدرت و ترانس های فشار متوسط را دارا می باشد تجهیزات ترانس هم شامل ان می شود این پاورپوینت کاملی از ترانس ها است
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1811 بازدید, 12 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انواع ترانسفورماتور و تجهیزات ترانس ها”

انواع ترانسفورماتور و تجهیزات ترانس ها

اسلاید 1: موضوع پروژه : ترانس

اسلاید 2: تاریخچه اولین سیستم توزیع قدرت در یک سیستم 120 ولت بود که توسط ادیسون ساخته شد. اولین ترانسفورماتور در سال 1885 توسط ویلیام استنلی ساخته شد اولین نیروگاه شهری در سال 1882 در نیویورک توسط ادسیون راه اندازی شد..

اسلاید 3: معرفیترانسفورماتور وسیله ای است که انرژی الکتریکی را از ولتاژی به ولتاژ دیگردر همان فرکانس تبدیل می کند. ترانسفورماتورها بر دو اصل کار میکنند:جریان الکتریکی متناوب می‌تواند یک میدان مغناطیسی متغییر پدید آوردیک میدان مغناطیسی متغییر در داخل یک حلقه سیم‌پیچ می‌تواند موجب به وجود آمدن یک جریان الکتریکی متناوب در یک سیم سیم‌پیچ شود.

اسلاید 4: www.mohandesidl.ir

اسلاید 5: www.mohandesidl.ir

اسلاید 6: www.mohandesidl.ir

اسلاید 7: سیستم های خنک کنندگی در ترانسفورماتورwww.mohandesidl.irسیستم ONAN  (روغن طبیعی – هوا طبیعی )سیستم ONAF (روغن طبیعی – هوا اجباری)سیستم OFAF (روغن اجباری – هوا اجباری)سیستم OFWF  (روغن اجباری – آب اجباری)سیستم ODWF (روغن اجباری در سیم پیچ و هسته – آب اجباری) 

اسلاید 8: www.mohandesidl.ir

اسلاید 9: www.mohandesidl.ir

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید