پزشکی و سلامت بیماری‌ها

انواع مختلف سرطان

saratan00

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “انواع مختلف سرطان”

انواع مختلف سرطان

اسلاید 1: سرطان و راههاي پيشگيري

اسلاید 2: مقدمهدر هر عصري از تاريخ ، بشر گرفتار ترس از يك بيماري بوده است . در عهد باستان انسان از بيماري سل سپس از سرطان و اينك از بيماري نوظهوري مانند ايدز رنج مي برد .اما بي شك سرطان از نگران كننده ترين اين بيماريهاست و كشف راههاي پيشگيري از آن هدف اصلي پژوهشگران مي باشد.

اسلاید 3: سرطان چيست ؟در برخي از شرايط به عللي يك سلول تغيير شكل پيدا كرده و تبديل به يك سلول سرطاني مي شود.سلول سرطاني شباهت زيادي به سلولهاي طبيعي بدن ندارد و براي هدف خاصي ، يا وظيفه بخصوصي تقسيم بندي نمي شود. تقسيم بندي بي هدف و سريع سلولهاي سرطاني در هر نقطه از بدن كه باشد به تدريج توده يا توموري تشكيل مي دهد. اين توده با ترشح موادي به داخل بدن و يا فشار به اعضاء مجاور موجب اختلالات عظيمي در بدن مي گردد.سلولهاي سرطاني بعد از يك دوره مشخص از بين نمي روند و بدون هدف خاصي رشد مي كنند. به مجموعه اين توده سلولي و علائم و عوارض آنها بيماري سرطان گفته مي شود.

اسلاید 4: انواع سرطان : معده ، پوست ، استخوان ، خون ، ريه ، كيسه صفرا ، چشم و .....

اسلاید 5: علت ايجاد سرطانها: تماس با عوامل سرطانزا به « مدت كافي » و « مقدار كافي » « ممكن است » باعث ايجاد سرطان شود.

14,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید