iot-internet-ashia

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت : ۲۱ اسلاید این پاورپوینت برای دانشجویان رشته کامپیوتر و آن دسته از کسانی که میخواهند در باره اینترنت اشیا اطلاعات کسب کنند بسیار مفید بوده، زیرا در بردارنده مطالب مفید و فیلم های آموزشی در باره این مهم است. همچنین از قالب بسیار زیبایی توسط بنده طراحی شده که میتواند مخاطب را بیشتر جذب کند و تاثیرگذاری بیشتری به مراتب داشته باشد. امید آنست که از پاور پوینت هایی که توسط بنده طراحی میشود استقبال بیشتری صورت گیرد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2652 بازدید, 59 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [3 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اینترنت اشیاء I O T”

اینترنت اشیاء I O T

اسلاید 1: WelcomeThe biggest risk is not taking risks

اسلاید 2: 3اینترنت اشیا

اسلاید 3: S L I D E3 فهرست مطالبمقدمهتاریخچهتاثیرات اینترنت اشیاءمعماری اینترنت اشیاءفواید استفاده از اینترنت اشیاکاربردهای اینترنت اشیامشکلات و ایرادات امنیتی اینترنت اشیااینترنت اشیا در منزلخلاصه اینترنت اشیا

اسلاید 4: 4IoT Internet of Thingsامروز، عبارت «اینترنت اشیاء» همه‌ی دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات را فراگرفته است.انرژی هوشمند، کشاورزی هوشمند، دامپروری هوشمند خانه و ساختمان هوشمند، حمل‌ونقل هوشمند، سلامت هوشمندو...به‌طور کلی شهر و محیط ‌زیست هوشمند، اصطلاحاتی هستند که شمار بسیاری از سیاستمداران، مدیران، متخصصان و کسب‌وکارها را در سراسر جهان، شیفته‌ی ویژگی‌های بی‌مانند این جلوه‌ی نوپیدای فناوری کرده‌اند.

اسلاید 5: 5تاریخچهIOT اینترنتِ اشیاء مفهومی جدید در دنیای فناوری و ارتباطات به شمار می آید اما عبارت اینترنت چیزها، برای نخستین بار در سال ۱۹۹۹ توسط کوین اشتون مورد استفاده قرار گرفت و جهانی را توصیف کرد که در آن هر چیزی، از جمله اشیای بی‌جان، برای خود هویت دیجیتال داشته باشند و به کامپیوترها اجازه دهند آن‌ها را سازماندهی و مدیریت کنند. اینترنت در حال حاضر همه مردم را به هم متصل می‌کند ولی با اینترنت چیزها تمام اشیاء به هم متصل می‌شوند. البته پیش از آن کوین کلی در کتاب قوانین نوین اقتصادی در عصر شبکه‌ها (۱۹۹۸) موضوع نودهای کوچک هوشمند (مانند سنسور باز و بسته بودن درب) که به شبکه جهانی اینترنت وصل می‌باشند را مطرح نمود.

اسلاید 6: تاثیرات اینترنت اشیاءممکن است برای شما یادگیری اینکه چگونه تعداد زیادی اشیاء می تواند به اینترنت متصل شود، جذاب باشد، و یا اینکه تجزیه و تحلیل جریان داده، چقدر از نظر اقتصادی به صرفه است، شاید جالب توجه باشد. در ادامه به ذکر چند مثال از تاثیرات اینترنت اشیاء بر صنایع مختلف می پردازیم:– راهکارهای حمل و نقل هوشمند، موجب تسریع در کنترل ترافیک، کاهش سوخت مصرفی، زمان بندی بهینه در تعمیر وسایل نقلیه و در نهایت نجات جان بشر شده است.– شبکه های برق هوشمند با کارآمدی بیشتری به منابع تجدیدپذیر متصل می شوند که در اینصورت قابلیت اطمینان سیستم پیشرفت کرده و مشتریان هم مبالغ کمتری را پرداخت می کنند.– یک پیغام از طرف یخچال مبنی بر کمبود شیر، وقتی که شما در حال حرکت از محل کار به سمت خانه هستید، این پیغام هشدار جهت خرید شیر برای شما ارسال می شود.– سیستم امنیتی منزل، امکان مدیریت از راه دور قفل ها و سیستم گرمایشی را برای شما فراهم می آورد. به اینصورت که می توانید دمای محیط خانه را کاهش داده و یا حتی بر مبنای تنظیمات انجام گرفته، دستور به باز شدن پنجره ها دهید.6

اسلاید 7: معماری اینترنت اشیامعماری اینترنت اشیا از چهار لایه تشکیل شده است:1لایه حسگرها234لایه شبکهلایه مدیریت خدمات لایه برنامه7

اسلاید 8: S L I D E8

19,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید