کسب و کار فروش و بازاریابی

بازاریابی صنعتی – فصل هفتم – مبانی بازاریابی خدمات

bazar-yabi-sanati

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.

  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 39 اسلاید حاوی 39 اسلاید زیباوشکیل دربرگیرنده تمامی نکات مهم فصل قابل ویرایش
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
64 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازاریابی صنعتی – فصل هفتم – مبانی بازاریابی خدمات”

بازاریابی صنعتی – فصل هفتم – مبانی بازاریابی خدمات

اسلاید 1: بازاریابی صنعتی وخدمات فصل هفتم: مبانی بازاریابی خدمات

اسلاید 2: نگارنده: کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی شماره دانشجویی: استادمربوطه:

اسلاید 3: با رشدوتوسعه خدمات،صاحب نظران بازاریابی به این نتیجه رسیدند که بسیاری از مفاهیم و اصول بازاریابی محصولات ، درحوزه بازاریابی خدمات کاربرد ندارند وبایدمورد بازنگری قراربگیرند.درواقع، فعالیت درحوزه خدمات وبازاریابی خدمات نیازمند کسب دانش و مهارت های ویژه ای است که متفاوت ازبازاریابی محصول است.مقدمه

اسلاید 4: تعریف خدمتیکی از قدیمی ترین تعاریفی که از خدمت وجوددارد،توسط انجمن بازاریابی امریکا ارائه شده است ،که خدمت را به عنوان فعالیت ها ، منافع و یا عوامل موجد رضایت که جهت فروش عرضه می شود .یا همراه بایک کالای فیزیکی ارائه می گردد تعریف می کند.

اسلاید 5: انواع خدماتباید بین انواع مفاهیم خدماتی، تمایز قائل شد.دربسیاری از موارد، وقتی از خدمت بحث می شود، تنها ارائه خدمت به مشتری به ذهن متبادر میشود اما واقعیت این است که مفهوم خدمت گسترده بوده و درچهار حوزه قابل بررسی است.

اسلاید 6: صنایع و شرکت های خدماتی به کلیه سازمان ها و صنایعی گفته می شود که محصول اصلی آن ها،خدمت است .

12,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

افزودن به سبد خرید