بازاریابی

bazaryabi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.

تعداد اسلایدهای پاورپوينت: 27 اسلاید

اشتراک‌گذاری:

تعداد بازدید: 131 تعداد خرید: 0

با کلیک بر روی ستاره‌ها، به این پاورپوینت امتیاز بدهید.

درحال ارسال
امتیاز کاربر [۰ رای]

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بازاریابی”

  • منتشرکننده‌ی پاورپوینت: layla karimi
  • سازنده پاورپوینت: کریمی

برای نمایش این فایل پاورپوینت درون سایت یا وبلاگتان، می‌توانید کد زیر را در پنل انتشار محتوای سایت یا وبلاگتان کپی کنید.

اسلاید 1: تعریف بازاریابیبسیاری بازاریابی رابه معنی فروش یاتبلیعات میدانند درحالی که مفهوم بازاریابی فراترازفروش وتبلیعات است بازاریابی هنرپیداکردن مشتریان بالقوه برای محصولات یاخدمات به ساده ترین روش ممکن است برای شناخت بهتر بازاریابی باید4pرابشناسیم که عبارتست از محصول قیمت ارتقا مکان
اسلاید 2: تحقیقات بازار برایرشناخت بازارومشتریان دونوع تحقیق وجوددارد الف )تحقیق میدانی : به ان تحقیق اولیه یااصلی نیزمیگویند که اطلاعت موردنیازراخودمان گرداوری میکنیم ویزگیهای تحقیق میدانی: اطلاعات جدیدومفیددرباره دیدگاه مشتری نسبت به محصول یاخدمات بدست میاوریم اطلاعات روزامد ومناسب بدست می اید روش جمع اوری اطلاعات تحقیق میدانی:پرسشنامه نطرسنجی تلفنی نظرسنجی پستی واینترنتی مهمترینش ارتباط مستقیم بامشتریان معایب تحقیق میدانی:هزینه بالا صرف زمان بیشتر
اسلاید 3: ب ) تحقیق کتابخانه ای: تحقیق ثانویه یاانتشار یافته نیزمیگویندوایتفاده ازنتایج تحقیقات دیگران است منابع مهم مورداستفاده درتحقیقات کتابخانه ای:مقالات موجود درمجلات روزنامه ها گزارشهای انتشاریافته ازسوی وزارت بازرگانی، سمینارهاوگردهمایی ها،سازمانها وموسسات پژوهشی وشرکتها وموسسات متفرقه ورقیب مزایای تحقیق کتابخانه ای :ارزان بودن ،راحتی وهمیشه دردسترس معایب : اطلاعات بدست امده متناسب بااهداف نیست وقدیمی است بهترین نوع تحقیق تحقیق اولیه است چراکه دراین نوع تحقیقات اطلاعاتی بدست میاوریم که رقبابه ان دسترسی ندارند
اسلاید 4: ابزارگرداوری اطلاعات تحقیقات بازاریابیپرسشنامه: یکی ازمهمترین وموثرترین ابزارجمع اوری اطلاعات درتحقیقات بازاراست اصول وقواعد تدوین پرسشنامه: 1) ببینیدکه بدنبال چه نوع اطلاعاتی هستید ؟2) درنطربگیریدکه چه میتوانید بپرسید؟3) بین سوالات بسته وبازتعادل ایجادکنید(سوالات بسته جوابهای خاص ومحدوددارند وسوالات باز امکانکپاسخ دادن به سوالات باجرئیات بیشتر وبه طورمبسوط رامیدهند) پرسشهاراواضح وروشن وبدون ابهام طراحی کنید امکان بیان دیدگاه رابه پرسش دهندگان بدهید اول به صورت ازمایشی اجراکنیدواگرمشکلی نداشت به صورت نهایی درگروه موردنطر اجراکنید
اسلاید 5: محصول و4قانون طلاییقانون اول:بازارمحورباشید نه محصول محور دربازارمحور ابتدانیازهای مردم وبازارراشناسایی وسپس محصول تولیدمیکنند محصول محور ابتدامحصول جدیدتولیدمیشود وسپس به فروش میرسانند قانون دوم:به اجزای محصول خودتوجه بیشتری کنید طراحی محصول که متناسب باهدف ان باشد نام محصول گیراوجذاب باشد درعرضه محصول بایدتنوع ایجادکرد قانون سوم: منحنی عمرمحصول خودرابشناسید قانون چهارم:محصولاتی تولیدکنیدکه متفاوت بامحصولات رقیبان باشند
اسلاید 6: راه اندازیرشدبلوغاشباعکاهشافولمنحنی عمرمحصول