کسب و کار فروش و بازاریابی

بررسی مشکلات جایابی محل کارخانه

jayabi_mahale_karkhaneh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوينت: 17 اسلاید تحولات اخیر در مورد مشکلات مربوط به موقعیت مکانی مختلف مورد بررسی قرار گرفته که ازجمله آن ها عبارتند از: -الگوریتم های تئوریک و ترکیبی از مسائل مربوط به محل کارخانه ساده(محل گیاهی) -NP-Hard برخی از مشکلات P-center -بدترین حالت برای چندین اکتشافی چند زمانه برای برخی از مشکلات P-center -یک راه حل کلی برای حل مسائل شبکه یک مرکز با توابع هزینه محدب این مقاله همچنین یک سری از ستون ها در پروژه های تحقیقاتی که تحولات اخیر در مناطق مختلف مورد مطالعه قرار دادند را بررسی می کند. هر بازبینی در این سری از ستون ها به بحث درباره نتایج انتخاب شده، مشارکتهای جدید یا رویکردهای جالب در یک منطقه خاص از تحقیقات عملیاتی می پردازد.اما این ستون ها نظریات جامعی در مورد تمام ادبیات موجود را در نظر نگرفته اند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1344 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بررسی مشکلات جایابی محل کارخانه”

بررسی مشکلات جایابی محل کارخانه

اسلاید 1: به نام خدا عنوان: بررسی مشکلات جایابی محل کارخانه سادهنگارش: محمدرضا میربیک 1397 پاییز

اسلاید 2: چکیدهتحولات اخیر در مورد مشکلات مربوط به موقعیت مکانی مختلف مورد بررسی قرار گرفته که ازجمله آن ها عبارتند از:الگوریتم های تئوریک و ترکیبی از مسائل مربوط به محل کارخانه ساده(محل گیاهی)NP-Hard برخی از مشکلات P-centerبدترین حالت برای چندین اکتشافی چند زمانه برای برخی از مشکلات P-centerیک راه حل کلی برای حل مسائل شبکه یک مرکز با توابع هزینه محدب

اسلاید 3: مقدمهاین مقاله همچنین یک سری از ستون ها در پروژه های تحقیقاتی که تحولات اخیر در مناطق مختلف مورد مطالعه قرار دادند را بررسی می کند. هر بازبینی در این سری از ستون ها به بحث درباره نتایج انتخاب شده، مشارکتهای جدید یا رویکردهای جالب در یک منطقه خاص از تحقیقات عملیاتی می پردازد.اما این ستون ها نظریات جامعی در مورد تمام ادبیات موجود را در نظر نگرفته اند.

اسلاید 4: شرح مقالهنتایج مربوط به محل های مورد بررسی نشان می دهد تحولات متعددی در سایر مناطق تحقیقاتی رخ داده است.به عنوان مثال، تحولات ترکیبیات چندبعدی برای تولید عناصر چند جمله ای عددی مرتبط با فرمولاسیون مسئله محل سکونت ساده استفاده شده است.متدولوژی نظریه گراف برای نشان دادن مسائل بهینه سازی گراف در مشکلات مکان های ترکیبی استفاده شده است.کاربرد تئوری پیچیدگی کلاس های مختلفی از مشکلات محل را در کلاس P یا NP ایجاد کرده است.دیگربرنامه های کاربردی تئوری پیچیدگی، بدترین حالت ها را برای الگوریتم های اکتشافی چندجمله ای توسعه داده اند.

اسلاید 5: مشکل محل کارخانه سادهSPLPمشکل محل کارخانه ساده, SPLP همچنین در حال جذب تحقیقات قابل توجهی در طول تاریخ خود بوده است. Cornuejols، Nem-hauser و Wolsey 6 یک نظرسنجی کامل و به موقع SPLP ارائه می دهند. چندین مقاله پژوهشی اخیر، SPLP را به مشکلات بهینه سازی ترکیبی متفاوتی تبدیل می کند و ساختار چندبعدی این مشکلات را در پیش می گیرد. تبدیل SPLP به یک مسئله بسته بندی با چرخش وزن بر روی یک گراف و به یک مسئله پیچیده وزن مجموعه ای از اهمیت ویژه ای است که در اینجا مورد بحث قرار می گیرد. Krarup وPruzan19 برخی از این تغییرات را مورد بررسی قرار می دهند و مراجع اولیه برای هر یک را ذکر می کنند.

اسلاید 6: فرمول بندیSPLPبرای فرمول بندی SPLP، بگذارید مکان های کارخانه با i = 1 ..... p و مکان های مشتری با j = 1 ..... d نشان داده شوند. اگر یک کارخانه در i قرار داشته باشد، متغیر yi = l و هزینه ثابت f، متحمل می شود. در غیر این صورت، y ~ = 0. متغیر x ~ j مقدار کسری از تقاضای مشتری j را که از کارخانه i ارسال شده است، مشخص می کند. هزینه حمل و نقل از i به j c ~ j (فرض می شود غیر منفی). سپس SPLP به صورت زیر نوشته می شود:

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید