کسب و کار فروش و بازاریابی

برنامه جامع بازاریابی

bazaryabiiii

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 51 اسلاید صفر تا صد بازاریابی و تنظیم برنامه راهبرد توضیح داده شده است مخصوص کارآفرینان دارای کسب و کارهای نوپا می باشد جهت موفقیت مدیریت تبلیغات و بازاریابی حرفه ای در پیش گیرند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1191 بازدید, 9 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “برنامه جامع بازاریابی”

برنامه جامع بازاریابی

اسلاید 1: گردآوری : مهندس غیاث الدین فخریمدرس دانشگاه و کارشناس ارشد تجارت الکترونیکتابستان 1399برنامه جامع بازاریابی ( اجرایی)

اسلاید 2: مارکتینگ چیست ؟تعریف دکتر فیلیپ کاتلر از مارکتینگ Dr. Philip Kotlerبازاریابی عبارت است از علم و هنر کشف ، خلق و انتقال ارزش به مشتری و بازار هدف برای ایجاد رضایت و سود برای آنان است .برنامه جامع بازاریابی ( اجرایی)

اسلاید 3: اجزای مارکتینگ :مارکتینگ شامل توسعه محصول ، تحقیقات بازار ، بازاریابی ، تبلیغات ، برندینگ ، رسانه ، روابط عمومی ، ارتباطات ، فروش ، خدمت به مشتری و تحلیل بازار است.برنامه جامع بازاریابی ( اجرایی)

اسلاید 4: آمیخته‌های بازاریابی:1-محصول ( Product )شامل ویژگی های فیزیکی و کارکرد محصولات و نحوه ارایه خدمات است.2-قیمت ( Price )قیمت گذاری باید علاوه بر رقابتی بودن و هم بیشترین سود ممکن را برای سازمان فراهم کند. 3-توزیع ( Place ) شامل نحوه رساندن محصول به مشتری و محل ارایه محصول به مشتری می شود.4-ترفیع ( Promotion )پیشنهادهایی برای ترغیب مشتری به خرید و ایجاد انگیزه بیشتر برای خرید بیشتر مشتری.برنامه جامع بازاریابی ( اجرایی)

اسلاید 5: ضعف آمیخته بازاریابی4p آمیخته بازاریابی 4p به عنوان آمیخته بازاریابی سنتی دارای نقاط ضعف است.زیرا برخی از فعالیت‌های مهم بازاریابی را حذف نموده و یا کم توجهی می‌کنند.آمیخته بازاریابی سنتی رفتار مشتری را در نظر نمی‌گیرد و درونگرا است. و آمیخته بازاریابی سنتی مشتریان را منفعل در نظر می‌گیرد؛ تعامل را اجازه نمی‌دهد و نمی‌تواند موجب جذب و ایجاد ارتباط قوی شود.آمیخته بازاریابی سنتی عناصر منحصر به فرد بازاریابی خدمات را در نظر نمی‌گیرد.تمرکز بر محصول است، اما اکثر شرکت‌ها محصول را به صورت جداگانه نمی‌فروشند. فروشندگان علاوه بر محصول ، برند و احترام را نیز میفروشند.آمیخته بازاریابی سنتی در خصوص تجربه مشتری / مصرف کننده استراتژی خاصی ندارد.برنامه جامع بازاریابی ( اجرایی)21 آمیخته بازاریابیمحصول Productقیمت (بهاء) Priceمکان (محل ارائه) Placeترویج (ترفیع) Promotionافراد (اشخاص) Peopleفرایند Processشواهد فیزیکی Physical Evidenceبسته بندی Packagingمتقاعدسازی Persuasionمشارکت Participationنظیر به نظیر (ارتباط دوسویه) Peer to Peer اجازه Permissionدرد Painلذت Pleasureبخش Partطرح Plotقول Promiseحفاظت Protectionجایگاه یابی Positioningسند Proofهول، فشار Push

اسلاید 6: آمیخته بازاریابی خدمات – مدل P7 در بازاریابی خدماتمردم ( People ) محصول ( Product )توزیع ( Place )قیمت ( Price ) ترفیع ( Promotion )فرایندها ( Processes ) شواهد فیزیکی ( Physical Evidence ) برنامه جامع بازاریابی ( اجرایی)

اسلاید 7: دیجیتال مارکتینگ چیست ؟نیل پتل (Neil Patel) دیجیتال مارکتر معروف هندی که به گفته مجله فوربز جزء ۱۰ دیجیتال مارکتر برتر دنیاست، به سوال دیجیتال مارکتینگ چیست این­گونه پاسخ می­‌دهد:«دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌­ای از بازاریابی محصولات و خدمات می­‌گویند که از طریق دستگاه‌­های الکترونیکی انجام می‌­شود».برنامه جامع بازاریابی ( اجرایی)

اسلاید 8: نکات بازاریابی و تبلیغات1 – تبلیغات فرایندی بلند مدت و مستمر می باشد.2 – در شرایط بحران مالی کاهش هزینه تبلیغاتی اجتناب ناپذیر بوده اما قطع تبلیغات برای هر سازمانی برند سازی آن متوقف خواهد شد.3 – یک نام تجاری قوی به مشتریان اطمینان می بخشد و به قیمت های بالاتر و تقاضای بیشتر منجر می گردد.4 – بازاریابی عبارت است اداره کردن ارزش ادراک شده از مشتریانبرنامه جامع بازاریابی ( اجرایی)

اسلاید 9: برنامه تبلیغاتیتبلیغات محیطیسایت های پر بازدیدسایت شرکتکانال های تلگرامیصفحات اینستاگرامزمانمهرآبانآذردی بهمناسفندنکته :جدا از برنامه ریزی ماهیانه بایستی برای هر ماه روزانه برنامه ریزی تبلیغاتی صورت گیرد.برنامه جامع بازاریابی ( اجرایی)

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید