پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

بهداشت مواد غذایی در بروز اپیدمی التور

behdashte_mavade_ghazayi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بهداشت مواد غذایی در بروز اپیدمی التور”

بهداشت مواد غذایی در بروز اپیدمی التور

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: 2بهداشت مواد غذایی در بروز اپیدمی التور

اسلاید 3: 3مقدمه :یکی از راههای انتقال عامل وبا مواد غذایی می باشد که درصورت عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی در تهیه ، توزیع و فروش آن باعث بروز یا شیوع اپیدمی بیماری مربوطه خواهد شد.

اسلاید 4: 4کنترل محیط : غذای سالمکلمات کلیدی و موضوعات اصلی بحث عبارتند از :تهیه غذا – بهداشت در محلهای فروش – غذای پخته شده

اسلاید 5: 5ارزیابی طغیان 1- آیا آب کافی برای فروشندگان خیابانی مواد غذایی در دسترس بود؟( کیفیت قابل قبول و مقدار کافی آب برای نوشیدن ، شستشوی مواد غذایی و دست ها و تمیز کردن ظروف )2- آیا ضوابط لازم نظارتی برای حصول اطمینان از رعایت حداقل استانداردها در جریان طغیان توسط کارکنان غذاخوریها موجود بود ؟ آیا نظارت بر فعالیتهای غذا مؤثر بود؟

اسلاید 6: 63- آیا فعالیت فروشندگان خیابانی غذا در جریان طغیان متوقف شد؟ آیا مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی که ضوابط بهداشتی را رعایت ننموده اند برخورد قانونی شده است یا خیر ؟4- آیا مقرراتی برای اطمینان از حداقل سطح بهداشتی برای محصولات غذایی وجود دارد ؟5- آیا خوراک های محلی که با محصولات دریائی خام (به ویژه سخت پوستان مانند خرچنگ و صدف ها ) و میوه و سبزیجات خام تهیه میشود مصرف می شوند .

اسلاید 7: 7

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید