کسب و کار

بیورادار برای پیدا کردن موجودات زنده در آتش نشانی

bio_radar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بیورادار برای پیدا کردن موجودات زنده در آتش نشانی”

بیورادار برای پیدا کردن موجودات زنده در آتش نشانی

اسلاید 1: BioRadar BR 402 Ausbildung1آموزش BioRadar BR 402

اسلاید 2: BioRadar BR 402 Ausbildung2 BioRadar BR 402 دستگاهی است برای پیدا کردن و بررسی حرکات موجودات زنده که در درجه اول انسان مورد نظر می باشد.BioRadar BR 402 قادر است ردیابی را در میان مواد دی- الکتریک انجام دهد. این مواد می توانند دیوارهای آجری یا بتونی (و حتی چندلایه), سنگ لاشه (ساختمانی), لایه های شنی, زمین, برف (تا ارتفاع چند متر) و یا موانع غیر فلزی دیگر باشند.

اسلاید 3: BioRadar BR 402 Ausbildung3 سیستم کلی دستگاهجعبه حملرادارآنتن با کابل2 عدد باطری, دستگاه شارژ باطری و کابل اتصال

اسلاید 4: BioRadar BR 402 Ausbildung4در قسمت رادار کلیه قسمت الکتریکی RF از آنتن تا Demodulator تعبییه شده است.این قسمت با یک کابل 10 متری به مرکز کار متصل است.

اسلاید 5: BioRadar BR 402 Ausbildung5ورودی باطری ورودی آنتنورودی کامپیوترLED چراغ 1,6 A فیوز کلید اصلیرادار

اسلاید 6: BioRadar BR 402 Ausbildung6 موارد استفاده:موارد استفاده این دستگاه را می توان در ارتباط با نوع کار به گروه های زیر تقسیم کرد: جستجو افراد پس از حوادث جستجو افراد داخل ساختمان از قسمت بیرون ساختمان کنترل (بدون تماس) تنفس و قلب حرکات در داخل کانال های زیرزمینی غیرفلزی و حفره ها مراقبت از رزنانس و همچنین سایش قطعات در حال حرکت ماشین آلات

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید