tasire-doosti-bar-roshde-koodakaan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت : 23 اسلاید پاورپوینت نیمه حرفه ای در مورد تاثیر دوستی بر کودکان با انیمیشن های جذاب و تصاویر اینفوگرافیکی. کاری از گروه نوین پاور. لطفا مارا در اینستاگرام همراهی کنید Instagram.com/NovinPower
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1143 بازدید, 2 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تاثیر دوستی بر رشد کودکان”

تاثیر دوستی بر رشد کودکان

اسلاید 1: تاثیر همسالان و دوستی بر رشد کودکاندانشجو: زهرا همت زادهاستاد: علیرضا صمدی

اسلاید 2: مقدمه: دوست فرد بسیار مهمی در زندگی تمام انسان هاست دوست است که می تواند انسان را از عرش به فرش و از فرش به عرش بکشاند بنابراین باید در انتخاب دوست در زندگی بسیار دقت کرد.2انسان در زندگی همیشه باید دوست هایی برای خود داشته باشد تا با هم نشینی با آن ها بتواند به بهترین درجات زندگی دست یابد بنابراین تاثیر همسالان بر کودکان بسیار مهم است مهم است که با چه کسانی نشست و برخاست دارد و با چه کسانی می تواند صحبت کند تا در زندگی آن ها را راهنمایی کند .  تاثیر همسالان بر کودکان به قدری مهم است که والدین باید مواظب باشند تا کودکان خود دوستان مناسب  در زندگی برای خود انتخاب کنند .

اسلاید 3: آشنایی با تاثیر همسالان بر کودکان013

اسلاید 4: 4دوستان و همسالان از عوامل مؤثر تربیت کودک هستند. برخلاف رابطه کودک با پدر و مادر، رابطه با دوستان، رابطه ای همراه با تساوی و برابری است و بر تفاهم متقابل استوار است. کودک و نوجوان، بسیاری از هنجارهای جامعه از جمله الگوی همکاری، دوستی و علاقه متقابل را از دوستان و همسالان یاد می گیرد.آنچه را که جامعه شناسان «اخلاق»، همکاری می نامند، کودک در جمع دوستان و همبازی های خود تمرین می کند. برخی از جامعه شناسان معتقدند که تأثیر افراد هم سن وسال عمیق تر از تأثیر بزرگسالان است. چرا که فاصله سنی زیاد، درک تلقینات بزرگان را برای کودک دشوار می سازد و توصیه های آنان را برای وی یک امر تحمیلی و تلقینی می سازد که بدون فهم و درک باید آنها را بپذیرد.

اسلاید 5: 5ولی چیزهایی را که از دوستان هم سال فرامی گیرد، از طریق تفهیم و تفاهم بوده و در نتیجه ریشه دارتر است. شاید وقتی صحبت از گروه همسالان می شود در ذهن بیشتر مردم گروهها و دستجات ناجور و ناخوشایند تداعی شود، درحالی که از دیدگاه روان شناسی رشد و روان شناسی اجتماعی گروه همسالان نقش مهمی  در رشد اجتماعی کودک بازی می کند.

اسلاید 6: 6در سنین دبستانی و پیش دبستانی، كودكان علاقه مند به برقراری ارتباط با همسالانی اند كه شاد و زیبا باشند و اسباب بازی ها، خوراكی ها و وسائل خود را در اختیار آنها قرار دهند. ارتباط و دوستی های این دوره حالت موقت و گذرا داشته، به سرعت شكل می گیرند و سریعاً تغییر می كنند. ویژگی های ارتباطات خاص این دوره تقریباً مطابق رشد اخلاقی كودكان این دوره است ( پیش قراردادی). كودك پایبندی مداوم به ارتباطات خود ندارد، به راحتی دوستانش را كنار می گذارد بدون این كه علت خاصی وجود داشته باشد و درك عمیقی از دوستان، صمیمیت و ارتباط متقابل ندارد.

اسلاید 7: 7

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید