صنعت

تجارت الکترونیکی و کشور های توسعه یافته

tejaart0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 15 اسلاید این تحقیق درباره تجارت الکترونیکی و کشور های توسعه یافته هست و مخصوص ارائه های دانشگاهی مخصوصا دانشجویان مقطع کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر درس تجارت الکترونیکی می باشد دارای 15 اسلاید شامل مقدمه ،چکیده و نتیجه گیری و قابلیت اضافه کردن اطلاعات در اسلاید اول می باشد . این تحقیق از استاد دانشگاه سراسری نمره خیلی خوبی گرفته است
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1332 بازدید, 10 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تجارت الکترونیکی و کشور های توسعه یافته”

تجارت الکترونیکی و کشور های توسعه یافته

اسلاید 1: ارائه دهنده : زهرا حیاتی شماره دانشجویی : 9625510491رشته تحصیلی : مقطع کارشناسی مهندسی کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعاتاستاد راهنما : استاد حمیدیموضوع ارائه : تجارت و کشور های توسعه یافته

اسلاید 2: چکیدهگسترش سریع اینترنت باعث ایجاد مفهوم و عملکرد تجارت الکترونیکی شدکه امروزه به یک پدیده رایج در جهان تبدیل شده است. ساختارهای اقتصادی مبتنی بر اینترنت و گروه های اطلاعاتی واقعیت جدید تجارت هستند ، زیرا سازمان ها و افراد از خرید آسان لذت می برند کالاها خدمات از سواحل خارجی. با این حال ، بیشتر کشورهای در حال توسعه از تجربه این واقعیت فاصله زیادی دارند به دلیل بسیاری از عواملی که به عنوان موانعی برای رونق تجارت الکترونیکی عمل می کنند.در طی تاریخ زندگی بشر نو آوری هایی پدید آمده اند که تحولات عظیمی را موجب شده و تاثیرات وسیعی گذاشته اند. یکی از نوآوری های بسیار ضروری بکارگیری شبکه های رایانه ای و در نهایت اینترنت در امور تجاری و بازرگانی می باشد. تجارت الکترونیکی نیز حاصل پیشرفت فناوری اطلاعات است که امروزه در دنیای کسب و کار با اقبال فراوان رو به رو شده است. تجارت الکترونیکی در حوزه کشور های صنعتی و پیشرفته متولد شده است و بدلیل مزایای فراوان آن کشور های در حال توسعه نیز مایل به استفاده از آن میباشند ولی ماهیت خاص این کشور ها موجب بروز مسائلی می گردد که باید به آن ها توجه شود.

اسلاید 3: مقدمهدر این مقاله تعاریف متفاوتی از تجارت الکترونیکی مطرح میگردد و لزوم داشتن تعریفی واحد که حداقل در نهاد های متولی تجارت الکترونیکی یکسان باشد مورد توجه قرار می گیرد. برای پرداختن به موضوع تجارت الکترونیکی در کشور های در حال توسعه ، داشتن آگاهی در مورد حجم ، روند ، بازیگران عمده و جایگاه فعلی کشور های در حال توسعه در این زمینه به منظور تصمیم گیری بهتر و صحیح الزامی است. مهم ترین مرحله در بکارگیری تجارت الکترونیکی شناسایی موانع بکارگیری تجارت الکترونیکی و آگاهی از اثرات آن در نظام تجاری و اقتصادی کشور است. به همین دلیل این مباحث مورد توجه قرار گرفته اند . در پایان با توجه به نقش حیاتی و انکار ناپذیر دولت ، استراتژی ها و راهکارهایی برای تسهیل بکارگیری تجارت الکترونیکی ارائه می شود.

اسلاید 4: تعریف تجارت الکترونیکی فرایند الکترونیکی است که توسط آن افراد یا سازمان ها معامله ای انجام می دهند. مانند:خرید ، فروش ، انتقال ، یا مبادله محصولات ، خدمات و یا اطلاعات.به طور خلاصه ،تجارت الکترونیکی به طور موثر ضرورت سرمایه گذاری های هنگفت یا هزینه های اضافی در زیرساخت های فیزیکی برای توسعه جهانی را پاک می کندحضور ، که منجر به انقلابی در نحوه انجام تجارت در سراسر جهان شده است .برای کشورهای در حال توسعه به ویژه ، این توانایی ارائه راه حل برای بسیاری از مشکلات شایع مانند ارائه خدمات بهداشتی از راه دور وتحصیلات. با این حال ، این کشورها قادر به استفاده از این مزایا نیستند ، زیرا تفاوت زیادی بین فرزندخواندگی وجود دارد

اسلاید 5: از دیدگاه سازمان OECD تجارت الکترونیکی عبارت است از خرید و فروش کالاها و خدمات مابین شرکت ها ، افراد ، دولت ها و سایر بخش های عمومی و خصوصی به طوری که این خرید و فروش از طریق شبکه های رایانه ای هدایت میشود. یکی دیگر از محققان تجارت الکترونیک را فناوری پردازش و مجموعه ای از عملیات میداند که در زمان مبادله های تجاری به صورت خودکار از طریق شبکه ها و با استفاده از فناوری اطلاعات صورت می گیرد. چافی مدعی است که مفهوم تجارت الکترونیکی را میتوان از چهار دیدگاه تعریف کرد :1 – دیدگاه ارتباطی : تجارت الکترونیکی شامل انتقال اطلاعات ، کالاها ، خدمات و یا انجام پرداخت از طریق وسایل الکترونیکی می باشد.2- دیدگاه فرآیند کسب و کار : تجارت الکترونیکی شامل کاربرد فناوری برای خودکار کردن مبادلات و جریانهای تجاری.3- دیدگاه خدماتی : تجارت الکترونیکی ابزاری است بطور همزمان باعث کاهش هزینه ی ارائه ی خدمات و افزایش سرعت و کیفیت انتقال خدمات می شود . 4 – دیدگاه به هنگام : تجارت الکترونیکی یعنی خرید و فروش اطلاعات و محصولات به صورت به هنگام و همانگونه که مشاهده میشود یک تعریف واحد از تجارت الکترونیکی وجود ندارد.

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید