کسب و کار فروش و بازاریابی

تجارت الکترونیک (درس ارائه مطالب فنی و علمی)

tejarate_elekteronik

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.

  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت‌
تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 16 اسلايد تعريف تجارت الكترونيك هدف از تجارت الكترونيك روش هاى مختلف تجارت الكترونيك
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
27 بازدید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تجارت الکترونیک (درس ارائه مطالب فنی و علمی)”

تجارت الکترونیک (درس ارائه مطالب فنی و علمی)

اسلاید 1: به نام خدادرس : ارائه مطالب فنی و علمیموضوع ارائه : تجارت الکترونیکتاریخ ارائه : 1397/09/20استاد : فاطمه شبستریگردآورنده : علیرضا بازاریشماره دانشجویی : 952728575

اسلاید 2: فهرست مطالبتعريف تجارت الكترونيكهدف از تجارت الكترونيكروش هاى مختلف تجارت الكترونيكنتيجه گيرى

اسلاید 3: تعريف تجارت الكترونيك تجارت الكترونيك انجام كليه فعاليت هاى تجارى با استفاده از شبكه هاى ارتباطى كامپيوترى، به ويژه اينترنت است. تجارت الكترونيك، به نوعى، تجارت بدون كاغذ است. به وسيله تجارت الكترونيك تبادل اطلاعات خريد و فروش و اطلاعات لازم براى حمل و نقل كالاها، با زحمت كمتر و مبادلات بانكى با شتاب بيشتر انجام خواهد شد.تعريف تجارت الكترونيك بازگشت به فهرست

اسلاید 4: هدف از تجارت الكترونيك : هدف از بكارگيرى تجارت الكترونيك، ارائه روشى جديد در انجام امور بازرگانى مى باشد. به واسطه اين روش، تاجران قادرند كه محصولات و خدمات خود را به شكل تمام وقت و به تمام خريداران در سرتاسر جهان عرضه كنند. بازگشت به فهرست

اسلاید 5: روش هاى مختلف تجارت الكترونيك تجارتB2B (BUSINESS TO BUSINESS ) فروشنده با فروشنده تجارت B2C(BUSINESS TO CONSUMER ) فروشنده با مصرف كننده تجارت C2C(CONSUMER TO CONSUMER ) مصرف كننده با مصرف كننده تجارت C2B (CONSUMER TO BUSINESS ) مصرف كننده با فروشنده تجارت P2P (PEER TO PEER ) نقطه به نقطه تجارت B2A (BUSINESS TO ADMINISTRATION ) فروشنده با اداره تجارت C2A (CONSUMER TO ADMINISTRATION ) مصرف كننده با اداره

اسلاید 6: تجارت فروشنده با فروشنده: B2B اولين روش خريد و فروش معاملات الكترونيكى است وهنوز هم طبق آخرين آمار، بيشترين عايدى را كسب مى كند. در B2B تجار نه تنها مجبورند مشتريان خود را بشناسند، بلكه بايدواسطه ها را نيز شناسايى كنند.در اين مدل، همه شركا و خدمات مرتبط با تجارت بين المللى از قبيل: تامين كنندگان، خريداران،فرستندگان دريايى كالا، لجستيك ( پشتيبانى)، خدمات ( سرويس ها) بازرسى، اخبار بازاريابى و كاربرى هاى نرم افزاركه موجب سهولت در امور توليد و خريد و فروش مى شوند، در يك محل گردهم مى آيند.

اسلاید 7: استفاده از تجارت فروشنده با فروشنده:  B2B در جايى استفاده مى شود كه بخواهيم خريد و فروش عمده را به كمك تجارت الكترونيكى انجام دهيم و خارج از حيطه خرده فروشان عمل نماييم.به صورت طبيعى، در B2B فروش مستقيم منبع اصلى درآمد به حساب مى آيد، مانند وقتى كه يك فروشنده محصول خود را به يك فروشنده ديگر مستقيما مى فروشد. با وجود اين، وب مى تواند روى فروش مستقيم تاثير بگذارد و اين قاعده را بر هم بزند.

اسلاید 8: تجارت فروشنده و مصرف كننده:بيشترين سهم در انجام تجارت الكترونيكى از نوع B2C را خرده فروشى تشكيل مى دهد. اين نوع تجارت، با گسترش وب به سرعت افزايش پيدا كرد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

افزودن به سبد خرید