کسب و کار سرمایه‌گذاری و بورس

تجزیه و تحلیل ارزش سربار Overhead value analysis

Overhead-value-analysis

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تجزیه و تحلیل ارزش سربار Overhead value analysis”

تجزیه و تحلیل ارزش سربار Overhead value analysis

اسلاید 1: تجزیه و تحلیل ارزش سربارOverhead value analysis

اسلاید 2: عنوانتجزیه و تحلیل ارزش سربارنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / اجراموضوعمالی و سرمایه گذاریسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: تجزیه و تحلیل ارزش سربار (OVA) بر بهینه سازی میزان اثربخشی فعالیت ها و خدمات غیرمستقیم رد یک سازمان متمرکز میشود. OVA به وضوح به مقایسه بین هزینه فعالیتهای غیر مستقیم و خروجی های ناشی از فرآیندهای اولیه میپردازد. OVA میتواند برای کاستن و سازماندهی مجدد فعالیتهای سربار، در قالب شفاعت کننده و هم بعنوان آخرین ملجاء و پناهگاه مورد استفاده قرار گیرد. نتایج مطلوب، لزوما به کاهش هزینه ها محدود نمی گردند؛ بسیاری از سازمانها تمایل دارند تا از تقاضای مورد نیاز مشتریان داخلی پیرامون خدمات آگاهی بیشتری کسب نمایند. شاید نیازی به بیان این مطلب که OVA بر روی افرادی که درگیر فعالیت های غیر مستقیم هستند اثر قابل ملاحظه و معناداری از خود بر جای میگذارد، نباشد. بمنظور موفقیت آمیز نمودن هر پروژه OVA، وجود عوامل زیر در این قبیل پروژه ها ضروری به نظر می رسد :اهداف سازمانی شناخته شده استساختار سازمانی در جایگاه خود قرار دارد.محدوده عمل OVA تعیین شده استهیچ پروژه دیگری در تداخل باOVA وجود ندارد و یا بعبارت دیگر آن را مختل نمی سازد.حمایت کافی از سوی سازمان وجود دارد.گام اول ایجاد یک بستر مناسب است. این گام شامل سه مرحله فرعی است : 1- مشخص کردن خروجیها، آنگونه که مورد تقاضاست2- تعیین فعالیت های مورد نیاز3- شناسایی و ارزیابی محصول نهاییگام دوم ایجاد مجموعه ای منظم از فعالیت ها و هزینه هاست. این گام شامل مراحل زیر است :1- برآورد کردن هزینه های ورودی / منابع2- برآورد هزینه فعالیتها3- تخصیص هزینه به محصولات با استفاده از روش ABCگام سوم چگونگی ارزیابی مشتری (داخلی) از خدمات خروجی های سازمان است از جمله ابعادی که در این خصوص ضروری بنظر میرسند میتوان به : کیفیت، کمیت و هزینه اشاره کرد. تیم OVA در گام چهارم باید فرصتهای صرفه جویی پیرامون هزینه را شناسایی نموده تا بتواند به بهبودهای موردنظرش در این زمینه دست یابد.

اسلاید 4: سپس باید فرصتها را با کمک چهار عنصری که قبلا در ارزیابی مشتری بکار گرفته شده بود، اولویت بندی نماییم :ضرورت : آیا چیزی به ارزش مورد نظر افزوده شده است ؟آیا کیفیت محصولات مطلوب است؟آیا کمیت محصولات نیز در حد مطلوبی است ؟آیا میتوان با هزینه های منطقی و معقول فعالیت کرد ؟ششمین و آخرین گام بکارگیری مجموعه ای از تغییرات بحث شده و تصمیم گیری در خصوص پنج گام قبلی است.استفاده از افراد در جای مناسب و با برنامه هایی که برای خودسازی آنها در نظر گرفته شده، نقش عمده ای در موفقیت بالقوه پروژه هایOVA ایفا مینماید.

اسلاید 5: ابزارهای مرتبطهزینه یابی بر مبنای فعالیت Activity-based Costing(ABC) (ABC)مزایاتجزیه و تحلیل ارزش سربار یک ابزار قدرتمند برای کاهش ضایعات و افزایش سودآوری استکاربردهاOVA به مقایسه بین هزینه فعالیتهای غیر مستقیم و خروجی های ناشی از فرآیندهای اولیه میپردازد. OVA میتواند برای کاستن و سازماندهی مجدد فعالیتهای سربار، هم مورد استفاده قرار گیرد. معایبدامهای بالقوه OVA عبارتند از :اطلاعات و داده های ناکافیعدم وجود پشتیبانی کافی از نتایج و مباحثعدم وجود پشتیبانی کافی در حیطه اجرا

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان