thlil-rftar-motaghaabl

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تحلیل رفتار متقابل”

تحلیل رفتار متقابل

اسلاید 1: تحلیل رفتار متقابل (اریک برن)دگرگونی در روانپزشکی :مخصوصاً برای افرادی که به جای تطبیق با دیگران می خواهند تغییر کنند سیستم واحد روانپزشکی انسانی و اجتماعی واقع بینانه : صرفنظر ازگذشته ، خودفرد مسئول آنچه در آینده اتفاق می افتد ، می باشدزبان ساده

اسلاید 2: من با خودم در تعارضم من عظیم من شامل چندینم (والت ویتمن)

اسلاید 3: تحقیقات پنفیلد در صرع کانونی مهمترین کشف : رویداد های گذشته در مغز نه تنها ، جز به جز با تصویر و صدا ضبط می شوند. بلکه احساس مربوط به آن در یک جا ضبط و به طرزی ناگشودنی در هم قفل می شوند. بطوریکه بعداً یک را بدون دیگری نمیتوان برانگیخت .(تولید مجدد ، باز زیستن ، به یاد آوردن)

اسلاید 4: شخصیت پدر مادروالد بالغ کودک

اسلاید 5: والدمفهوم آموخته زندگی : ضبطهایی از رویدادهای خارجی که بدون سئوال ، بدون تصحیح و توضیح ، بین تولد تا پنج سالگی (قبل تولد در اجتماعی ) در مغز شخص تولید می شود .(خصومت پدر ومادر)پدرو مادر (یا جانشین آنها) به جنبه والد شخص وارد می شوند وبه صورت ضبط هایی از آنچه کودک از آنها دیده وشنیده باقی می مانند. (بغل گرفتن ، محبت ، خنده ومشاجرات ، هشدارها) برای هر فرد والد مخصوص و منحصر به خود اوست .هیچکس نمی تواند این نوار را پاک کند و در کل عمر نفوذی مقتدر دارد و مساوی با حیات است .

اسلاید 6: والددستورات متناقض (+در -) عدم اطمینان ، ناسازگاری ، نومیدی بیشتر اطلاعات والد در زندگی روزمره به صورت ” چطور باید ” ظاهر می شود شامل قوانین ، هشدارهای ، تعصبات کلمات هرگز ، هیچوقت ، همیشه ، یادت باشد سایرین : تلویزیون ، پرستار بچه ...

2,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید