پزشکی و سلامت آناتومی و فیزیولوژی

تعریف عظلات میان تنه و نقش آن و ۱۰ حرکت اصلی برای تقویت آن ها

azolat-miani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تعریف عظلات میان تنه و نقش آن و ۱۰ حرکت اصلی برای تقویت آن ها”

تعریف عظلات میان تنه و نقش آن و ۱۰ حرکت اصلی برای تقویت آن ها

اسلاید 1: تعریف مفاهیم اصلی تعریف عضله و ماهیچه عضله یا ماهیچه یکی از بافت های مهم تشکیل دهنده سیستم حرکتی بدن است. وظیفه اصلی عضله اعمال نیرو و بدنبال آن ایجاد حرکت است. این حرکت میتواند در ارگان های داخلی بدن مانند قلب یا دستگاه گوارشی و یا در استخوان ها و اندام ها باشد.انقباض عضله و اعمال نیروی آن بر استخوان موجب حرکت استخوان ها میشود. این حرکت میتواند موجب حرکت کل بدن و یا تغییر در وضعیت قرار گرفتن اندام ها گردد.حدود ۴۰ درصد کل وزن بدن انسان عضله است.

اسلاید 2: در بدن انسان حدود ۶۵۰ عضله یا ماهیچه اسکلتی وجود دارد. عضله جزئی از سیستم حرکتی بدن انسان است که به آن سیستم حرکتی یا  موسکولواسکلتال میگویند.این سیستم شامل عضله، استخوان، مفصل، تاندون، رباط و بسیاری اجزای دیگر است. عضلات بدن به شکل های گوناگونی بوده و قدرت آنها برحسب کاری که انجام میدهند متفاوت است.حداکثر قطر عضلات در قسمت وسط آنها بوده و هرچه به دو طرف آنها نزدیک تر میشویم نازک تر شده و بافت آنها بتدریج تبدیل به تاندون یا زردپی میشود و در نهایت به استخوان متصل میشوند.عضلات اسکلتی در بدن به اشکال گوناگونی وجود دارند ولی معمولا در دو سر خود به تاندون یا زردپی هایی ختم میشوند. این تاندون ها به استخوان ها متصل شده و موجب انتقال نیروی حاصل از انقباض عضلات به استخوان میشوند.آناتومی عضله یا ماهیچه

اسلاید 3: دسته بندی عظلات بدندر بدن انسان 3 گروه عضله وجود دارد: 1) عضلات قلبی مسئولیت کنترل قلب را دارند.2) ماهیچه های صاف حرکات غیر ارادی مثل گردش خون در رگ ها را کنترل می کنند.3) عضلات اسکلتی ماهیچه هایی هستند که در بدنسازی روی آن ها تمرین می شود. این عضلات 40 درصد وزن بدن شما را تحمل می کنند. و باعث حرکت کردن انسان می شوند. عضلات قلب و صاف خودكار بوده و ما قادر به كنترل آنها نمي باشيم اما حركات عضلات اسكلتي را مي توانيم كنترل كنيم.

اسلاید 4: گروه اصلی عضلات بدن شامل موارد زیر است : شکمپا هاشانه هاسینهپشتبازو

29,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید