علوم پایه شیمی

تعیین چگالی (دانسیته)

Determination-of-density

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۳ اسلاید راستی! نمیدونی که چجوری باید دانسیته رو توی آزمایشگاه تعیین کنی؟ اصلا مفهوم دانسیته رو می دونی؟ می خوای یه درسنامه داشته باشی که حوصله ات سر نره ؟ بهت پیشنهاد می کنم که این پاورپوینت رو دانلود کنی و ازش لذت ببری!!! راستی این پاورپوینت توسط استاد دانشگاهی نمره ی کامل رو گرفته ^__^
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
802 بازدید, 3 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “تعیین چگالی (دانسیته)”

تعیین چگالی (دانسیته)

اسلاید 1: Determination of densityتعیین چگالیاستاد: سرکارخانم فرشته مرادیدانشجو: فاطمه آهنگر سریزدی

اسلاید 2: چگالی ( جرم حجمی یا دانسیته) نسبت جرم به حجم یک ماده را چگالی تعریف می‌کنند. به وسیله چگالی می‌توانید تعیین کنید که جسمی در آب فرو رفته یا روی آن شناور می‌ماند. آب با چگالی g/cm3 به عنوان مرجعی برای سنجش و مقایسه چگالی دیگر مواد است. واحد چگالی برای مواد جامد و مایع گرم بر سانتی متر مکعب و برای گازها گرم بر لیتر است.

اسلاید 3: چگالی یک ماده به دما و فشار بستگی دارد و افزایش دما و فشار ، چگالی جسم تغییر می کند. این تغییرات در مایعات و جامدات به دلیل ساختار مولکولی آنها کم تر از گازها می باشد. با افزایش فشار، حجم جسم کم می شود و در نتیجه چگالی جسم افزایش می یابد و بالعکس.

اسلاید 4: اکنون که با تعریف چگالی آشنا شده ایم ، می خواهیم با انجام دادن آزمایشاتی چگالی مواد مایع و جامد را تعیین کنیم.

اسلاید 5: تعیین چگالی مواد جامدوسایل مورد نیاز: مواد جامد،نخ ، استوانه ی مدرج ، آب و یک ترازو

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید